18

537 106 12
                                    

မနက်ခင်း မနက်စာပြင်နေတုန်း UJay ခုချိန်ထိထမလာသေးတာကြောင့် Taehyung တံခါးလေးခေါက်ကြည့်လိုက်တော့ အထဲကနေ အင်းဆိုတဲ့ ပျင်းရိ ပျင်းတွဲ အသံဖြင့် ပြန်ဖြေလာတာကြောင့် တံခါးဖွင့်ကာ ဝင်လာခဲ့သည်..

ကုတင်ပေါ်ခုထိမနိုးသေးတဲ့ UJay ဘေးကုတင်ပေါ်မှာဘေးတစောင်းလေးထိုင်လိုက်ပြီး နဖူးပေါ်ကဆံပင်လေးတွေကို သပ်တင်ပေးပြီး မနိုးသေးတာကြောင့် အပြင်ပြန်ထွက်ပေါ် ထလိုက်ချိန် လက်ကိုလှမ်းဆွဲလိုက်တာကြောင့် တဖန် ကုတင်ပေါ်ထိုင်လျက်လေးဖြစ်သွားသည်..

" နဖူးက ဆံပင်သပ်တင်ပေးပြီးရင် အနမ်းပေးရတယ်လေ ကလေးငယ် "

Taehyung နှုတ်ခမ်းလေးဟာ အော်တိုဆူသွားကာ မျက်စောင်းကလည်းဒိုင်းကနဲပစ်ပြီးသားဖြစ်သွားသည်..

" ဟော မချစ်ဘူးလားကွာ ဘာလို့  အဲ့လိုမျက်စောင်းကြီးနဲ့ကြည့်နေတာ "

" ထတော့ UJay အချိန်မရှိဘူး "

" ဘာလို့လည်း ဒီနေ့ပိတ်ရက်လေ ကျောင်းမသွားရဘူးမဟုတ်လား "

" ဟုတ်တယ်လေ "

" ဒါဆိုဘာလို့ အချိန်မရှိ "

"တနေ့မှာ 12 နာရီလောက်ပဲ UJay နားမှာ ကျွန်တော်နေရတာ ဒါတောင်ကျောင်းပိတ်လို့ မဟုတ်ရင် အများဆုံး 4နာရီပဲ အဲ့တာကြောင့် အနားမှာနေဖို့အချိန်ကအများကြီးမရှိဘူးပြောတာ ကြားထဲ UJay အလုပ်တွေကြောင့် အချိန်ကလျော့သေးတာ "

နှုတ်ခမ်းလေးတထော်ထော်နဲ့ ဆူပုတ်ပုတ်လေးပြောနေတဲ့ ကောင်လေးက သူ့နားမှာအကြာကြီးနေချင်လို့ ဂျီတိုက်နေလေရဲ့..UJay တယောက် လှဲနေရင်းထိုသို့ပြောနေတဲ့ကောင်လေးကို အချစ်တွေပိုရသလို ငယ်ငယ်က သူ့ကိုယ်သူပြန်မြင်နေရသည့်အလား လို့တောင်ထင်ရသည်..

ဒီလောက်ပြောနေတာတောင် အိပ်ယာကမထ သူ့ကိုကြောင်တောင်ကြီးကြည့်နေတာကြောင့် Taehyung စိတ်မရှည်တော့ ဆွဲထားတဲ့ လက်ကိုရုန်းက ထဖို့ပြင်တော့ Taehyung ရဲ့ခါးကိုဆွဲဖက်ကာ အိပ်ယာပေါ် ဆွဲချလိုက်ပြီး လက်ကလေးတွေကိုချုပ်ကာ အပေါ်ကနေအုပ်မိုးလိုက်ပြီး မျက်နှာလေးကိုကြည့်ကာ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

U JayWhere stories live. Discover now