У житті південноафриканця, що триває вже двадцять один рік, відбувалося і донині відбувається безліч переворотів, частково вони викликаються поведінкою, характером, а іноді провокуються деякими людьми. Вічно влазить у великі проблеми, після яких обов'язково наваляться й інші — гірші. Тільки ось альфа продовжує дивитися на всі труднощі з позитивом.
За всі прожиті роки боявся лише одного — існування певної людини.
Хлопцю двадцять один рік, а він досі боїться йому в очі дивитися, якщо сам розуміє, що дуже сильно здурив у деяких ситуаціях. Адже він наївний, ексцентричний, позитивний, а найголовніше — «з привітом». Про це в основному говорили його близькі, запевняючи, що хлопцеві вже давно настав час взятися за розум і не робити поспішних і дурних дій. Тільки всі ці слова точно об стіну розбивалися.
Темношкірий хлопець поправляє сонцезахисні окуляри і випльовує м'ятну жуйку на землю, щойно вилазить із машини. Зачиняючи за собою двері, піднімає підборіддя і оглядає високі ґратчасті ворота, за якими видніються велике подвір'я та особняк. Альфа мружиться через спекотне африканське сонце, що кидає своє яскраве проміння прямо йому в очі, і блокує машину, вальяжно йдучи до чужої території. Двоє охоронців, що стоять за воротами, помічають усміхненого хлопця і відкривають йому, а той радісно проходить усередину і ляскає одного з чоловіків по плечу, рухаючись уперед до особняка. Але охоронці продовжують стояти з кам'яними виразами облич, хоча чудово знають, ким є цей темношкірий високий хлопець, який, точно не старими ботсванськими вулицями ходить, а паризькими. Адже правда гуляв ними вчора.
Піднімаючись невисокими сходинками, хлопець заходить уже в особняк і зустрічається в широкому приміщенні відразу з двома парами очей молодих омег-домпрацівників, які трохи налякано дивилися на іншого південноафриканця. Востаннє, коли альфа був тут, він не бачив цих двох і тому не втрачає моменту побудувати їм очі, знімаючи з себе сонцезахисні окуляри і розтягуючи великі темні губи ширше. Відразу бентежить їх білою усмішкою і відверто насолоджується цими секундами. Йому подобається увага до себе, але й затримуватись з ними навіть на хвилину не збирається, він неквапливо прямує у бік кімнати господаря особняка.
Хлопець торкається ручки дверей і смикає її зовсім несильно і безшумно, вішаючи окуляри на вирізі сорочки і заглядаючи через маленьку щілину в кімнату. Бачить поки що тільки заправлене ліжко і штовхає двері сильніше, проходячи всередину і відразу починаючи озиратися на всі боки, з метою своєї ж безпеки. У цій кімнаті спокійно не прогуляєшся — зжеруть. Але, на диво, його зустрічає тиша та порожнеча. Нікого навколо немає, тільки двері у внутрішній двір відчинені і двері у ванну кімнату. Тут надто спокійно, господар особняка ненавидить шум, його виводять сторонні звуки, тому для молодого африканця це не так дивно. Він йде далі і помічає на кремових простирадлах телефон, і сумніви, що чоловік не перебуває в кімнаті, моментально випаровуються разом із легким страхом бути спійманим Дієго.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
FanfictionЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло