Тріщини на міцній стіні

13 3 0
                                    

У жорстокій і непроглядній темряві йому б відібрати останній шанс здобути перемогу над собою. Продовжує битися підступними та небезпечними способами за своє життя та за смак крові на губах.

Знову вставляє кулю в магазин і майже тисне на курок. Незрозуміло, на кого спрямовано дуло: на себе, товариша чи ворога. Нікого не видно, нікого не чути.

Густий туман перед очима.

А в очах із розширеними зіницями тихий жах.

З ранніх годин Чон Хосок не розуміє і дряпає шкіру від болю у скронях. У вухах дзвенить. З п'ятої ранку стіни тиснуть на нього: не спав, крутився і часто прокидався в холодному поті. Не боїться, але кидається з кута в кут. Жоден аромат більше не рятує і нічого не вручає краплю розслаблення. Він потроху задихається і продовжує йти дорогою, на кожному кроці зустрічаючи червоні калюжі.

В Пекло не вирушить. Хосок уже у ньому.

День сьогодні такий самий яскравий і спекотний, як попередній. Арабські Емірати погодою не дуже відрізняються від Південної Африки. Альфа звик жити за такого клімату і вже не помічає, як сильні промені сонця обпалюють засмаглу шкіру. Стоїть посеред вулиці, де людей поки що немає, а дорогі спортивні автомобілі заповнюють майже всю територію. Він докурює сигарету і відправляє її в урну, залазить у свою кишеню і дістає маленький залізний контейнер, відкриваючи його. За ним ніхто не стежить і не бачить, як одна пігулка вирушає йому до рота. Пізніше Хосок швидко прибирає контейнер і прикриває повіки, розминаючи плечі та шию. Випасти з простору та нинішніх справ виходить дуже легко. Чон завмирає в одному положенні на тривалі секунди, хвилини, бажаючи відчути, як вирує кров у жилах. Йому подобається. Йому лише це приносить задоволення. Руки припиняють тремтіти і хвилювання з часом випаровується.

Пожвавлюється і вилазить із кошмару, опиняючись у новому: приємному та даховому.

Хосок шумно видихає через рот і знову розплющує очі, що мають глибокий чорний колір. На якусь мить видно оскал на сухих губах. Чоловік, наповнений енергією і жагою йти до кінця, розвертається і прямує до чорної машини, що стоїть неподалік високої будівлі. Він відкриває дверцята з пасажирського боку та займає сидіння, не закриваючи за собою та відкидаючи голову на спинку. М'язи, що раніше були дуже напружені, зараз розслабляються. Чон все частіше відчуває, як йому стає краще, а людина, яка сидить на місці водія і дивилася на нього, виявляє зміни. Хосок п'ятнадцять хвилин тому вийшов з машини дратівливим, а повернувся почасти незворушним; розглядає його заповнені чорнильними малюнками руки, аналізуючи здуті вінки, і піднімається до обличчя, у якому сяє легка задоволена посмішка.

Diamond HellWhere stories live. Discover now