Велика хмара пилу тягнеться за чорним автомобілем, який їде кам'янистою довгою дорогою в черговий спекотний день у Південній Африці.
Зебри і антилопи, що живуть у величезній Савані, дивляться йому в слід. Кожен звір відволікається, прислухається до гучного шуму двигуна. Ватажок прайда піднімається з землі і тримає свій дикий погляд на знайомій машині, що проїжджає вдалині.
Свою людину де завгодно дізнається...
Чон-Рено слабо стримує шкіряне кермо і дивиться у бік великої території, де відразу ж помічає старшого лева — Аїда, оточеного своїми левицями. Один куточок губ ніжно тягнеться вгору, варто хижакові видати гучний рев і розігнати поряд із собою дрібних тварин. Цим він намагається привернути чужу увагу, оскільки думає, що чоловік не помічає їхньої присутності в Савані. Чонгук бачить кожного, але цього разу не зупиняється і проїжджає повз своїх великих кішок, які не отримали сьогодні від нього ласку, до якої вони так звикли. Сьогодні альфа зробить це трохи пізніше, тому що спочатку йому потрібно розібратися із терміновими справами в отруйній долині. Як би боляче серцю не було, Чонгук може в цей момент дивитися тільки на відстані на Аїда, що сумно гарчав і робив кілька коротких і спокійних кроків вперед.
Чонгук подумки обіцяє йому, що повернеться. Обов'язково повернеться.
Машина проїжджає повз місце, де леви мешкають, воно залишається зовсім позаду, і тоді Рено припиняє дивитися в дзеркало заднього виду. Дивиться тільки у лобове скло та стежить за дорогою.
Час наближається вже надвечір, і з кожним метром він усе ближче до величезної першої сторони отруйної долини, яка чекає на хаос разом з його вірним господарем. Сьогодні Чонгука там не було жодного разу, і, мабуть, кожен, хто перебуває на тій території, тільки цьому безмежно радий. Після вчорашнього вечора разом із білим левом у наметі нікому не хочеться бачити Рено перед собою, а тим більше кровожерного Борея, якого альфа повернув уночі назад до прайду.
Про цього хижака ніхто не захоче навіть чути. Від однієї думки все волосся дибки на тілі встане. Він вчора чудово показав, на які саме речі здатний завдяки Чон-Рено, що стоїть поряд з ним, поки лев з величезним бажанням терзав чоловіка, прикутого до стільця. Чонгук не дав йому вбити людину, нацькував її тільки для того, щоб покарати як слід. Борей виконав своє завдання і відступив у потрібний момент, дав господареві продовжити розмову з американцем, що ледве дихав і захлинається в сльозах і власної крові. Чонгук, бачачи стан іншого альфи, абсолютно не морщився, не шкодував про скоєне, дивився ясно в очі навпроти і схиляв голову до плеча, спостерігаючи за тим, як червона рідина випливала з свіжих укусів білого божевільного. Він до такого кадру вже давно звик, тож розмовляв упевнено.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
ФанфикЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло