Бродять у темряві привиди і оточують у кошмарах застрягла людина. Кілька годин труять його і виколюють життєві сили. Вони тицяють пальцем і сміяються над чужою долею, накриваючи найчистішим жахом. Їхній бридкий сміх ріже слух. Він не припиняється і стає голоснішим.
Африка випробування любить проводити.
Африка задля слабких людей.
У темряві страшної і густої вибивається насильно з мук. Не міг більше залишатися уві сні, що мучив і ламав кістки, розфарбовуючи. Поволі повіки розмикає і мляво плескає, дивлячись через туман на самотню темряву. Голова від різкого болю тріщить, ламається на шматки і змушує заскулити. Він жмуриться і прикладає долоню до чола, затиснувши в долоні чубок і розкривши рота, щоб почати вільно дихати. Абсолютно нічого не розуміє. Чи не думки, а каша. Лежить спиною на ліжку і йому практично не вдається зосередити погляд в одній точці. Все перед очима, що розкрилися, пливе. Хлопець немовби в океані під час сильного урагану. Почувається погано. Тяжко дихає і бігає втомленим поглядом з однієї ділянки темряви до іншої.
Страх стискає ланцюгами. Хочеться смерті, щоб у тишу не дивитись. Нестерпно бути втраченим у чотирьох кутах.
Через кілька хвилин Юнгі звикає до відсутності світла. Він важко піднімається і сідає на матрац, погойдуючись і витріщаючись вперед, на зачинені двері. Від неясності його обливають точно крижаною водою. Душа, заточена в полоні, кидається і кричить. За спогадами, що спалахнули в голові, миттєво йдуть сльози і обпалюють щіки.
Чімін...
Самі...
Тільки ці імена чуються. Нема більше інших слів. Хлопцю потрібні ці дві людини, але їх немає поряд. Не бачить облич і не відчуває аромату. Без них задихається і вперше так сильно боїться. Він не боягуз, але зараз заляканий украй. Не знає, скільки часу спав і яка зараз година. Можливо, пролетіли дні, а можливо, й доба ще не минула.
Абсолютно один незрозуміло де і для чого.
Неймовірно слабкий. Проте примудряється скинути ноги з ліжка, утримуючись за біле простирадло, і озирається навколо, розглядаючи невелику кімнату. Меблі майже відсутні: самотня постіль у центрі встановлена. Це місцева в'язниця, приготована йому. Від істини волосся на всьому тілі дибки встає і холод укладає у свої обійми. Юнгі обережно піднімається і невеликими кроками підходить до вікна, розсуваючи бежеві штори та виглядаючи назовні. Бачить двір, освітлений та завантажений різними автомобілями та їх господарями, які розмовляють та сміються. Вони усі білі. Немає жодного південноафриканця, що підозріло. Омега ковтає слину і мокрими очима аналізує кожного, наче йому це допоможе. Він відступає і хапається руками за голову, що болить, стискає зуби від злості, що скопилася, і вириває з рота відчайдушний рик, дивлячись на підлогу і свої босі ноги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
ФанфикЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло