Неспокійний. З ранніх годин напружений, не в дусі і зосереджений.
Чон-Рено не вітає обман і брехню у своєму житті, і, здається, у цей період його намагаються довкола пальця обвести. Він дуже спостерігальний, і в людських діях ретельно шукає їх мотиви.
«Той, хто зневажав тебе все життя і спонтанно покохав за один день, твоїх довіри не удостоєний», — залізним тоном твердив Чонгуку колись його батько.
Слова батька, його вчення, уроки та бажання віддалити сина від розчарувань у житті вирушать із Чон-Рено до могили. Пам'ятатиме. Не дозволить собі забути. Передасть наступному поколінню.
Він намагається тримати брехню подалі від себе. Не вірить сонцю, що обіцяє гріти планету нескінченно; не вірить розмовам робітників отруйної долини про те, що обов'язково виправляться; не вірить дядькові; не вірить Лінь Вею та трьом його товаришам, які звинувачують молодого корейського журналіста у крадіжці алмазу.
Але з легкістю повірив хлопчику, що зі сльозами на очах дивився на нього.
Плакав, трясся, просив стати на його бік, втискався зі страхом у тіло Рено і не віддалявся ні на крок, ніби без чужого тепла до страти засудять. Чонгук зрозуміти не в змозі, як міг ходячої ніжності та крихкості так сміливо довіритися. Тремтячий голос і величезні кришталеві сльози підкорили, затуманили розум і розуму остаточно позбавили. Що робив... Як сильно хотів... Без зайвих думок посадив у машину і відвіз до свого потаємного, безцінного та прекрасного. Запитувати не став, йому і не потрібна була його згода. Заспокоїти серце, що ридає, здатний був тільки він один на цій землі. У ботсванській Савані Чонгук разом із омегою десь на шляху до левового прайду втратив розум і витримку. Дозволив собі те, що просили в нього так сильно, але без жодного слова. Закрив очі на власні бажання і дарував нові відчуття, натомість отримуючи чарівні звуки задоволення.
Пройшов цілий день з того моменту, а Чон-Рено ніяк забути не хоче нічну Саванну, яскравий квітковий аромат, очі, що зібрали в себе всі зірки всесвіту, розплющені губи і протяжні тихі стогін, що вилітають з рота.
Прокляття впало йому на голову.
І це прокляття зараз, заточене в наметі, ховається тихо й мовчки. Чонгуку навіть це підозрілим починає здаватися.
Він скидає брову, з прищуром ховає свій телефон у кишені, якою без інтересу і позитиву розмовляв з Рено Рудо, і рухається в потрібному напрямку, бажаючи переконатися, що з його особистого лігва ніхто без попиту не вибрався.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
أدب الهواةЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло