Чистилище не зникне з Землі

15 2 0
                                    

Один тиждень виживав. Один тиждень живе.

Тремтливий вогонь у грудях оточують любов'ю, щоб не згас. Від цих почуттів спалахує все навколо: сонце, місяць, зірки та свічки.

Серед земної незайманої краси людина забула смак сліз. Бився до останнього, щоб досягти бажаного результату. Разом із коханим прийшов до фінішу, до Руб-ель-Халі.

І загубилися в ньому.

Два тижні тому Чон-Рено Техьон почав доглядати свого чоловіка дуже старанно і продемонстрував свою нову сторону, вироблену за кілька годин після страшного вечора в абудабійському готелі. Він став уважним та суворим. Часто гарчав на Чонгука і багато чого йому забороняв, на що той лише показував справжнє левове гарчання маленькому левеняті, але не смів його слухати. З номера виходив, щоб поїхати до лікарні, провести обстеження та переконатися, що немає внутрішніх пошкоджень. А в готелі мав право лише лежати та ходити в туалет, у душ та на балкон. Їжа на сніданок, обід та вечерю в нього було розписано. Техьон отримав від лікаря багато доручень та список ліків, а за годину вже вирушив з Квон Ханом в аптеку та в продуктовий магазин. Повернувся він у номер з пакетами, квадратно посміхався і розповідав Чонгуку, що він йому купив, квапливо знімаючи з себе кеди. Така поведінка викликала м'який смішок. Чон-Рено із задоволенням вислуховував белькіт Техьона, приймав таблетки і пив гранатовий сік, який, за гучними словами омеги, мав повернути йому сили.

Рено не чинив опір і відновлювався.

Зшита рана в животі повільно, але успішно гоїться. З плином часу вона вже припинила надавати сильний біль, завдяки мазям, що постійно наносив і наносить Техьон, і поцілункам, що зривалися і зриваються з м'яких персикових губ. Доба летіла, і Чонгук уже міг ходити і не хмуритись від гострих відчуттів. Він почував себе краще і неодноразово шепотів чоловікові слова подяки, цілуючи йому все обличчя і вслухаючись у солодке хихикання.

Одужували разом, і тільки тепер вільно дихали.

Як нагороду вони вирушили до пустелі, де знаходяться вже сьомий та останній день. Цілий тиждень провели з бедуїнами серед нескінченних пісків і не поспішаючи вивчали краси, насолоджуючись кожною хвилиною. Забиралися на різні розміри бархани, каталися на верблюдах, зблизилися з племенем, вранці випивали натуральну каву, а ввечері зустрічали чудовий захід сонця і слухали звуки традиційних арабських інструментів перед багаттям.

Diamond HellWhere stories live. Discover now