Тисячу душ погубить. Тисячу тіл розірве на частини. Тисячу сердець витягне власними руками з грудей винуватців.
Одне ім'я — і він кидається диким звіром.
Одне ім'я – і виникає спрага крові.
Хтось наважився ризикнути своїм життям: здурив та наламав дров. Тим часом африканець без африканської крові переконався у тому, що говорить давно, — лише в нього під боком маленьке левеня перебуває у безпеці.
З глибокої ночі до полудня в гонитві за невидимим.
Ні слідів, ні аромату, ні аури, що веде до нього, виявити не вдалося. Тяжкий день, і думки в голові в кілька разів важчі. Все на шляху руйнується від кривавих рук мешканця Ботсвани.
Сонячні промені розливаються величезною територією отруйної долини. Кроки по цій землі робить її власник, вступивши на неї ще вранці, щоб закликати половину своїх людей чинити жах. Твориться плутанина. Робітники з кошиками в руках дивляться на всіх доглядачів і не можуть зрозуміти, що відбувається. Найменше наглядачі зараз зайняті ними. Немає справи до видобутку алмазів, лише два десятки людей на першому боці намагаються стежити за роботою в списах, щоразу підштовхуючи всіх і кажучи їм не відволікатися. Відволікатися легко, коли довкола безладдя.
Американців шукають усюди. І ніхто місце їх укриття знайти не може.
Від гніву продавлює підошвою червону землю і в кулаку дряпає нігтями собі передусім порізану осколком долоню. Здоровий розум покинув чоловіка, варто було йому увійти до маленької хатини братів Кім і не зустріти там свого джерела життя. Окрім бажання вибивати дух у тих, хто провинився, у нього більше нічого немає з собою. Хрест на грудях, що нервово здіймають, сяє від крапель сонця, і очі, що топлять у собі божевілля, сяють яскравіше за нього. Нікого не помічає і проходить повз, тримаючи шлях до великого намету, в якому присутні люди. Саме один із них йому потрібен. По дорозі намагається переконати себе, що повинен стримуватися, але в нього відібрали єдину людину, яка вміє приводити її до тями. Чонгук не схожий на себе. Кожен дюйм його тіла в напруженні.
Набридлий до біса.
Бежеві тканини особистого намету здригаються, і Чон-Рено проходить усередину, а вигляд за ним знову закривається щільним матеріалом. Троє чоловіків, що стоять, в ту ж секунду реагують на його прихід: Хан, Намджун і Джухьок припиняють розмовляти і переводять погляд на людину, що увійшла. Останній, прокинувшись вранці в лікарні, лише через кілька годин вперше стикається з Чонгуком віч-на-віч. Тут мовчання, і два сірих ока, що сяють люттю. Рено стає навпроти брата Техьона і міцно стуляє губи, не видає жодного звуку і поки що контролює себе, візуально попереджаючи альфу про свій жахливий настрій. Той виглядає не краще за нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
FanficЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло