З темряви жаху випливають частки сонця: палять і обпікають шкіру. Від них сховатися так само складно, як і позбавитися Африки, що протікає у венах постраждалих і загиблих зсередини. А спогади про події, прожиті в ній, роздають тремтіння в тілах найстрашніших людей.
Де інші барви Ботсвани?
Страх майбутнього не дає спокою.
Такого раніше не було.
Колись ніхто не називав звичайного мешканця левиним Богом та ботсванським кошмаром.
І продовжуватись неприємне планує довго.
Терпіти дні доводиться у напрузі та з побоюванням. Один залишився позаду: на щастя, без подій та крові. Доба протікає у тиші та спокої — дивне явище. Ще більш дивовижною стала послух з боку Чон-Рено. Не чинив опір і прислухався до елементарних прохань Техьона, тому вчора не виходив з дому і був поруч. Важливі справи вирішував телефоном і доручав усе близьким друзям — Хану та Намджуну.
У теплу погоду левеня не випускало свого лева з міцних обіймів. Довгий час з ним рятувався від поганої аури Землі на самоті і без зайвого одягу під ковдрою. Гарчання Чонгука не було чути: лежав, гладив медову шкіру, мукав, тихо розмовляв і відповідав на питання, що повторювалися. А Кім не вгамовувався і часто питав, хвилюючись: Як себе почуваєш? Чоловік намагався не брехати і говорив правду, якою б гидкою вона не була для нього самого: душа розірвана на частини і просить про допомогу. Не був готовий з'являтися перед своїми людьми у стані вмираючої людини з порожнечею в очах. Він обрав Техьона. З ним вирішив лікувати себе, щоб швидше повернутися до ладу. А той тільки тріумфував: багато балакав, крутився, приносив у ліжко їжу для них обох і забирався в кімнаті після нічного погрому. Найважливіше — викликав усмішку і сміх у лежачого альфи своєю ревнивою поведінкою. Кім багато і солодко сердився і в жодному разі не дозволяв прислугі входити на особисту інтимну територію для прибирання, виправдовуючись тим, що він сам розбереться.
До півночі не відривалися один від одного і поринули у сон. І сьогоднішнього ранку Техьон вдалося побачити бадьорість Чонгука: в ньому було більше енергії, але біль продовжувала плавати в металевих зіницях і в серці. Самостійно тягнувся до сплячого Техьона, не приховував ласку і застилав тіло поцілунками перед відходом. Його, як і раніше, відпускати не хотіли і не збиралися: сонним і розпатланим піднялися і потопали слідом, схопивши за футболку і потягнувши назад до спальні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
FanfictionЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло