У залитому спекотним сонцем дворі гігантським стрибком поринає у кришталево чисту набрану воду. Прозорі краплі всюди розлітаються і потрапляють на людину, що стоїть зовсім недалеко, викликавши в нього слабку посмішку на губах.
Смугаста граціозна тварина плаває у великому блакитному басейні під яскравим промінням. То бурчить, то несподівано видає гарний та мелодійний рик, рухаючи лапами під водою. Він із самого ранку дивиться на цей басейн, і тільки зараз, нарешті, має право купатися тут під чужим наглядом. З одного кінця пливе до іншого і зрідка поглядає на альфу. Можливо, він не може посміхатися як людина, але чудово видно, що Дієго зараз неймовірно щасливий, перебуваючи у прохолодній воді.
Як же він гарний...
Чон-Рено впирається ліктями назад, на борт, і не відриває свого спокійного погляду від власного хижака, який разом з ним відпочиває і прохолоджується. Заводить вологе волосся, що відросло назад, відкриває акуратний лоб і тягне куточок губ трохи вище, спостерігаючи за тигром.
Вони біля басейну зовсім одні, наодинці, і від цього дуже добре. Чонгук любить проводити час з Дієго, як і той із ним. Але зазвичай їм двом заважає молодший брат Рено Самі. Темношкірий альфа надто часто втручається, ниє, мало не плаче і скаржиться на те, що Чонгук любить смугастого звіра набагато більше, ніж його. Чоловік поки терпить, але не факт, що цього терпіння йому вистачить надовго. На щастя, іншого Рено ще не видно поруч, хлопець все ще спить, у цей час він навряд чи посміє вилізти з кімнати і прогулятися територією свого брата. Десь о третій годині дня вирветься зі сну, прийме душ, щільно поїсть фрукти, спуститься до Чонгука, пограє на його нервах, піде у свій барліг, там побалакає з якимсь схожим дружком по телефону, а потім і зовсім завалиться в отруйну долину. Чон-Рено в цьому абсолютно впевнений. Самі набридає сидіти у його особняку.
Гук та Дієго насолоджуються часом без чистокровного африканця. Купаються у басейні вже близько двадцяти хвилин. Альфа дивиться, як хижак спритно плаває і рухає величезними пухнастими лапами, прямуючи до нього. Ширше посміхаючись, Чонгук піднімає руку і торкається мокрої смугастої шкіри. Тигр втикається мордою в його обличчя, отримує відразу кілька поцілунків від своєї людини. Рено гладить його тулуб і посміхається, продовжуючи цілувати і слухати чуже тихе і дуже приємне гарчання. Чоловік готовий присягнутися, що звуки його хижаків — це найкрасивіше і величніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
FanfictionЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло