Крик підстреленого звіра

17 3 0
                                    

Аромат граната та оксамитовий промінь сонця солодкують на губах. Вони відчиняються, і по них проводять язиком, даючи знати, що хлопець сон від себе вже усуває і повертається в африканське божевілля, яке називає своїм життям.

У кімнаті танцює тиша, за чим омега не спостерігав у отруйній долині, навіть у наметі Чон-Рено. З усіх боків шуміли, страшно кричали, лаялися і наказували швидше працювати. З рабами на діамантовій території по-іншому й не можна. З ними ніхто не пом'якшує тон — поводяться як зі худобою. Це страшно і до коліків у грудях лякає. І все це пекло належить лише одній людині — людині, якій Техьон у криваві руки своє серце віддав зі світлою та доброю посмішкою на обличчі. У відповідь нічого, крім болю та рідкісної ніжності не отримав. А хлопець терпляче чекає, не йде і не припиняє дарувати теплі почуття найстрашнішій для Ботсвани людині.

Техьон себе Чон-Рено віддає: добровільно і без розуму.

З відчуттями, що ниють, в деяких ділянках тіла Техьон відчуває незвичне тепло, що виходить від чогось дуже м'якого і гладкого поряд з ним. Приємна знемога повільно залишає його, і руки шурхають по подушці, просоченій чужим яскравим ароматом. І коли ніс слабо лоскочуть, хлопець мукає і тягнеться у величезному ліжку, в якому він як маленький горошок валяється. Гаряча долоня мимоволі і повільно опускається на внутрішню частину стегна, а подушечки пальців ковзають за сильним укусом вчорашнього голодного хижака. Кім морщить лоба, жмурить очі і кусає нижню губу від дрібного болю, скулячи, як щеня, і акуратно погладжуючи отриманий слід. Досі боляче, і уві сні відчував, але нічого з цим вдіяти не міг. Поки в пам'яті спливають сцени того, що трапилося на цих білосніжних простирадлах, він намацує засохлу кров на своїй шкірі і встромляється носом у подушку, трохи човгаючись і стискаючи пальці на ногах.

Тіло прикрашене не лише різноманітними лініями лева, але й жорстокішими слідами Бога левів.

Його дуже хотіли - Техьон не дурень.

Не розумів, що діялося з Чонгуком, наче його підмінили. Техьон вперше відчув, що збуджений був він один. Руки Рено стискали його з жахливою силою та люттю, а для омеги стримувати сльози та схлипи було неможливим. Чув, як тріскаються ланцюги на чоловікові, і бачив, як він з кожною секундою ставав дедалі більше некерованим. Не хотів чути та зупинятися. Бажав розірвати на частини. Це дуже лякало. Техьон очікував отримати чергову ніжність і ласку від нього, однак зараз стогне не від задоволення, а від отриманого болю. Якби Дієго не зупинив свого господаря, то омега не знає, до чого саме дійшов би Чонгук разом зі своїм неконтрольованим бажанням покусати кожен його міліметр. Почувши рик дикого звіра, біси в альфі в ту ж хвилину притихли, зрозуміли, що ніжному хлопчикові зовсім не це потрібно.

Diamond HellWhere stories live. Discover now