Високі дерева шарудять: «Чон-Рено та Чон-Рено».
Вітер на вухо шепоче: «Чон-Рено та Чон-Рено».
Отруйні та нешкідливі змії шиплять: «Чон-Рено та Чон-Рено».
Пролетіло кілька годин, а деякі в країні розпускають чутки і здивовано кажуть: Чон-Рено та Чон-Рено.
Ніхто не бреше. Під місячним світлом біля кришталевої води Ла Алегрі, захований у диких джунглях Ботсвани, він уже Чон-Рено.
Двоє. Більше не один.
Більше ніколи не буде один...
Ніч прекрасна, і цієї ночі, як і ранок з днем, прийняли заворожено і без страху. Сьогодні не можна було боятися і тремтіти. Але один хлопець з кільцем на безіменному пальці не зраджував собі і не міг вгамувати тремтіння в руках, з усмішкою на губах, що зажили і повернули колишній колір, зріючи в яскраво-сірих очах твердість, рішучість і непохитну силу. Завдяки їм і міцній хватці ні в чому не сумнівався і вимовив одне потрібне слово, підписавши себе і ще одну людину на вічні пута. Довго не міг повірити, що ця подія відбувається в житті так рано — у вісімнадцять років. Але він цього хотів: щиро і сильно. Ні на мить не подумав змінити рішення. Боявся, що все зіпсується, і хтось обірве цінну для нього мить.
...мить, коли дав відповідь «так» на трепетне запитання.
Левеня погодилося вийти за левиного Бога і поклялося людському любити чоловіка в горі і в радості, в багатстві та бідності, у хворобі та здоров'ї, доки смерть не розлучить їх. Вимовив клятву собі під носа, щоб ніхто не чув, і підписав документи. Швидше позбувся всього, щоб підійти, притулитися до рідного тіла і відчути насолоду першого поцілунку в шлюбі. Він не припиняв усміхатися і виливати сміх, поки Чонгук у губи напівголосно говорив, як сильно любить. Сильніше за сонце Африку. Чоловік ділився лише з ним своїми непідробними емоціями. Був щасливий і блискуче дивився на чоловіка, більше не дозволяючи йому відходити від себе. Ні на крок. Вчепився своєю долонею в маленьку і сипав на зап'ястя та довгі пальці поцілунки. Техьон від виявленої ніжності морщив ніс і втикався у груди альфи.
Все пройшло так, як вони вирішили та обговорили, як вони цього хотіли: тихо та мирно. Це було не весілля, а реєстрація шлюбу. Більшого поки що не змогли собі дозволити, але через годину завдяки чужим язикам швидко розлетілися балачки про те, що власник отруйної долини з цього часу має законного чоловіка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Diamond Hell
FanficЗ чужих вуст можна почути, що сьогодні знову хтось втратив руки через алмаз. ----------------------- ОРИГІНАЛ: автор: sheva marie знайти: фікбук *Діамантове пекло