*POV. Bella*
*Kilkadziesiąt lat później*
Stałam właśnie nad grobem mojej ukochanej mamy i wgapiałam się w napis wyryty na kamiennej płycie.
Victoria Garmadon - Smith
ur. 02.01.2009 - zm. 08.06.2080
Nieustraszona wojowniczka, ukochana mama i najkochańsza przyjaciółka.Obok mamy był pochowany też tata. I ogólnie wszyscy byli pochowani obok siebie. Pochowani tu jeszcze byli: mój pradziadek Garmadon, brat Garmadona Wu, moja prababcia Misako, mój dziadek Lloyd, babcia Harumi, przyjaciele dziadka i babci ; Kai Smith, Skylor Chen - Smith, Nya Walker, Jay Walker, Cole Brookstone, Vania Brookstone, Zane Julien i Pixal Julien. Pochowano tu również moich wujków i moje ciocie ; Madison, Lily, Aidena i Nicholasa.
Tęskniłam za moimi rodzicami najbardziej. Chciałam ich z powrotem mimo tego, że ledwo poznałam tatę.
Pojedyncza łza spłynęła mi po policzku.
I tak oto skończyła się era bohaterów. Zło zostało pokonane, nikt już nie potrzebował żadnych ninja.
Byliśmy już tylko normalnymi ludźmi.
Więc usiądźcie wygodnie, a ja od samego początku opowiem wam historię o pewnym chłopcu, który jako mały chłopiec chciał być taki sam jak jego ojciec, a potem poznał pewnych wojowników, dołączył do nich i stał się zielonym ninja. Opowiem wam wszystkie jego upadki i walki. Po prostu usiądźcie wygodnie i słuchajcie, nie pożałujecie.
I otrzyjcie smutku łzy, bądźcie wytrwali jak sam Lloyd Montgomery Garmadon.
KONIEC
—————————————
No i co... mamy koniec🥹
Koniec tego spin offu oznacza koniec wszystkiego co związane z Trylogią Uśmiech. Zamykamy ten rozdział w naszych życiach. Jestem wam strasznie wdzięczna za wszystko. Gdy zaczynałam pisać Fałszywy Uśmiech to nie spodziewałam się takiego odbioru książki. Dziękuje każdemu z was za niezastąpione wsparcie🩷 Jesteście najlepsi.Kocham was. Widzimy się niedługo w nowych książkach o ninjago.
I nie bądźcie smutni, że to koniec. Bądźcie szczęśliwi, że mogliście przeżywać te historię razem ze mną. Zajmijcie wygodną pozycję, napiszcie wasz ulubiony tom i ulubione momenty z niego, i powspominajcie te piękne chwile.
Buziaki🩷 Dziękuje za wszystko.
CZYTASZ
Tajemnice Świata - spin off Trylogii ,,Uśmiech"
Fanfiction-A ty kim niby jesteś?- parsknął. -Victoria Garmadon- posłałam mu sarkastyczny uśmieszek.- Córka Lloyda Garmadona. -Oh, czyżby?- zaśmiał się. -A teraz radzę ci uciekać. Jestem silniejsza niż myślisz- odparłam. 𝖫𝗎𝖽𝗓𝗂𝖾 𝗆𝗒ślą, że 𝗇𝗂𝗀𝖽𝗒 𝗇�...