~1.bölüm: "Talihsizlik" ~

474 78 49
                                    

Medya : Madison

" Jessica acilen buluşmamız lazım. Bizim takımı topla ve bana gelin. " 

" Ne zaman gelelim ? " dedi şaşkınca.

" Jessica senin sorunun ne ? Hemen buluşmalıyız. Bu çok önemli ! "

" Ah. Tamam hemen geliyoruz. "

Bu Jessica bazen beni çok sinir ediyordu. Ama saf kalpli, dürüst bir kız olmasını yok sayamayız. Bir de avlanmalarda asla geri çekilmez. Tabii diğerleri de öyle. Sara, Marcus, Brandy ve Walter...

 Ailemizdeki herkesi kaybettik. Yalnız kaldık. Ama kaderimiz bizi buluşturdu.

Biz yetimhane'de çok küçükken tanıştık. Kimisinin ailesi depremde, kimisinin yangında, kimisinin ailesi de kazada ölmüş. Fakat benim bu 5 kişiden farkım hep yetimhane'de oluşumdur. Çünkü ben bebekken beni yetimhanenin kapısında bulmuşlar. En azından onlar ailelerinin neye benzediğini biliyorlar, ailelerini az da olsa tanıyorlardı. Peki ya ben ? Hiçbir şekilde bilgim yoktu. Öldüler mi, yoksa yaşıyorlar mıydı? Ya da kime benziyordum, bilmiyordum.

Ama artık 18 yaşımızı doldurduğumuz için yetimhane 'den ayrıldık. Daha doğrusu bildiğin atıldık. Zaten hep sorun çıkarırdık. O yüzden gittiğimize sevindiler.

Yetimhane' den ayrılınca, pardon atılınca kendimize ev bulduk. Walter, Marcus ve Brandy aynı evde, Sara ve Jessica da aynı evde kalıyorlardı. Ben ayrı bir evde tek başıma yaşıyordum. Kızlar benim de onlarla kalmamı istiyorlar ama şimdilik yalnız başıma yaşamak istiyordum. Kızların ve erkeklerin evleri birbirine her ne kadar yakın olsa da benimki biraz uzaktı, belki de bu yüzden bir gün kızların evine taşınabilirdim. Her neyse...

Biz evleri ayarladık ve daha sonra avcılığa başladık. Her türlü avcılığı yapıyoruz. Ruh, İblis , Cadı, Yaratık, Vampir ve daha neler neler...

Bizi bu işe başlatan şey 2 yıl önce hepimizin de gördüğü bir rüya. Bunu kimseye söylememeliyiz. Bu 6 kişi arasında bir sır olarak kalmalıymış uyarıcıya göre. Eğer bunu söylersek sonuçlarının bizim için çok kötü olacağını biliyoruz...

...

Zil çaldı, bizimkiler gelmiş olmalılardı. Kapıyı açtım ve içeri girdiler. Hepsi de telaş içinde yüzüme bakıyorlardı. Elimdeki gazeteyi Walter'a verdim. Okumaya başladı.

" Chikago'nun Illionis eyaletinde gizemli bir yaratık görüntülendi. Boyunun çok küçük olması ve çevikliği sayesinde gözden kayboldu. Bu onun ilk ve son görüntülenmesi oldu. Polis bu olayın üzerinde durmak istemiyor. " diye gazeteyi okuyup bana döndü.

" Madison bizi bunun için mi çağırdın ? Bu bir hayvan olabilir. Herşeye yaratık gözüyle yaklaşmamalıyız. Baksana polis bile ilgilenmiyor. " dedi öfkeyle tekrar.

" Walter bu güne kadar bir sürü ilginç olay oldu. Ama polis hiç ilgilenmedi. Neden? Çünkü biz varız. Biz bu avcılıkla kaç senedir uğraşıyoruz ? 2 senedir değil mi ? Polis 2 senedir böyle olaylarla ilgilenmiyor. Çünkü sırtlarını bize yasladılar. 'Nasıl olsa o 6'li her şeyin üstesinden geliyorlar. Bize keyfini sürmek kalır. ' diye düşünüyorlar. Üstelik polisler, dedektifler, ajanlar ve diğerleri bizim kim olduğumuzu bile bilmiyorlar. Hep gizli kahramanlar olarak kaldık. Walter bu olay önemli olabilir. " diye atıldım.

" Haklı olabilirsin Madison, haydi işe koyulalım. Jessica, Brandy, Marcus ve Sera ! Sizden şu kısa boylu yaratığı araştırmanızı istiyorum. Bende gidip gazetenin müdürüyle konuşacağım.

SEÇİLMİŞLER #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin