Medya : Madison ve Sara
Haftalar geçti, günlerim hiç olmadığı kadar güzel geçiyordu. Hem Lamia' nın dönüşümü sayesinde, hem de Walter' ın bu aralar bana sataşmaması sayesindeydi.
Walter ile birkaç haftadır sorun yaşamamış olmamıza seviniyordum.
Ah, bu arada ben kızların evine taşındım. Belki de burada kalmam daha iyi olacaktı. Zaten Jessica çok ısrar ediyordu. Çünkü Sara yeni sevgilisinin evinde kalıyordu bazı günler ve Jessica da korkuyordu. Ev de oldukça büyük olduğu için bir sorun yoktu. Herkesin kendine ait bir odası vardı.
Bir de evin yakınında küçük bir orman vardı. Orada silah atışları yapıyordum. Ok atmayı zaten iyi biliyordum. Kendimi biraz da silah atışlarında geliştiririm diye düşündüm.
Taylor ile uzun zamandır konuşmuyorduk. Belki de ben aramalıydım.
Hemen odadan telefonumu alıp Taylor'u aradım ama açmadı. Bir süre sonra tekrar aradım. Yine açmayınca pes edip, telefonu koltuğa attım. Sanırım meşguldü.
Sara odasında sevgilisiyle konuşuyordu. Jessica'da film izliyordu. Jessicanın yanına oturdum. Yine mi bu aşk filmini izliyordu ? Sanırım bu dördüncü izleyişiydi. Elinde ve koltuğun üstünde bir sürü peçete vardı. Bu kadar duygusal olmak zorunda mıydı ?
" Bu filmi bir kere daha izlersen kafanı kopartırım Jess. "
" Ama çok güzel. " dedi ağlayarak. Ah, burnu akıyordu. Elime aldığım peçeteyi ona verdim.
" Ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum ki. Ezberlemeye mi çalışıyorsun ? Yoksa mazoşist falan mısın ? " dedim gülerek.
" Madison ? "
" Efendim ? "
" Acaba biz de böyle bir aşk yaşar mıyız ? " dedi. Hala burnunu temizlemeye çalışıyordu.
" Bilemiyorum Jess. Sen belki yaşarsın da, ben hiç öyle aşk yaşayacağımı sanmıyorum. "
" Öyle deme, belki günün birinde karşımıza biri çıkar. Bizi bizden çok sever. Sevmekten hiç ama hiç usanmaz. " dedi, pencereye duygusal bir bakış atıp. Kendini galiba filmde sanıyordu.
" Jess, bundan sonra sana aşk filmleri izlemek yasak. Baksana seni nasıl etkiliyor. "
" Hemen kızma. Ee, seninkinden var mı bir haber ? " dedi gözyaşlarını silip.
" Benimki ? " diye sordum şaşırarak.
" Taylor enişteyi diyorum. "
" Ne eniştesi ya ! Onunla daha çıkmıyorum bile. Ayrıca, banane ondan ? " dedim umursamıyormuş gibi yaparak.
O sırada kapı çaldı, Jessica'dan önce davranıp kapıyı açtım. Önce Marcus, sonra Brandy, daha sonra da Walter göründü. Sırayla koltuklara oturdular. Jessica filmini kapatıp, yüzünü yıkamak için lavabo' ya gitti.
" Yine mi o salak saçma filmlerden izledi ? " diye sordu Marcus. Evet anlamında başımı salladım gülümseyerek. Marcus ise bana göz devirip başını başka yöne çevirdi. Brandy ve Walter öylece bizim hareketlerimizi izliyorlardı. Şu Marcus' un bana neden böyle egoistçe davrandığını anlamıyordum.
Jessica' nın tam oturduğu sırada ağlama sesi duyuldu. Ben ve Jessica ayağa kalkıp, birbirimizin yüzüne bakmaya başladık. Ses Sara' dan geliyordu.
" Ben bakarım. " dedim ve Sara'nın odasına girdim.
" Sara ? Noldu ? "
" Defol ! Çık çabuk odamdan ! " diyerek beni odasının dışına itti. Diğerleri de yanımıza gelmiş, bizi izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞLER #Wattys2019
FantasyDaha çok küçükken yetimhane' de tanıştılar. Hepsinin de gördüğü gizemli bir rüya onları avcılığa(ruh, iblis, cadı, vampir, yaratık) başlattı. Bu rüya ise aralarında bir sır olarak kaldı. Onlar bu iş için ' SEÇİLMİŞLER 'di. (01.08.2015)