~10.bölüm: "Lunapark"~

96 18 1
                                    

Eve vardığımızda herkes canı sıkkın bir şekilde oturuyordu. Jessica aklına bir fikir gelmiş gibi sırıttı.
" Lunaparka gidelim mi ? "
Ne zamandır lunapark'a gitmiyorduk. Eğlenceli olurdu. Aslında ne kadar moralim bozuk olsa da gitmeyi istemiştim. Kafa dağıtırım diye düşündüm. Çünkü Walter' ın sabah bana yaptıkları aklıma geldikçe üzülüyordum. Hepimiz Walter'ın arabasına doluştuk. Her zamanki gibi Walter yanına benim oturmamı istemişti.

--

Lunapark çok kalabalıktı. Müzik sesleriyle insanlar deli gibi eğleniyorlardı. Kimisi ailesiyle, kimisi arkadaşlarıyla, kimisi de sevgilisiye gelmişti.

Girdik ve aletlere bakınmaya başladık. Aletlerin çoğu tehlikeli olduğu için ve bizimkiler de tehlikeli aletlere binmeyi sevdikleri için, binmeyi planlamıyordum. Walter yüzüme bakıp, hınzırca gülümsedi. Bende ' Ne ?' der gibi başımı salladım.

" Sana bir teklifim var Madison. "

" Nedir ? " diye sordum merakla.

" İkimiz, birbirimiz için bir alet seçeceğiz. Eğer sen cesurca binersen ve ben binmezsem kazanırsın, eğer ben binersem ve sen binmezsen, ben kazanırım. Sonra kazanan, kaybedene bir isteğini yaptıracak. Anlaştık mı ? "

Aslında güzel bir fikirdi. Ben kazanırsam yaptıracaklarımın hayalini kurmaya başladım. Sokakta topuklu ayakkabıyla mı gezdirsem, bir günlüğüne kölem mi yapsam, yoksa ebediyyen bana kızmamasını mı istesem...

" Anlaştık. Önce sen bir alet seç. " dedim rekabet edercesine.

" Hm... Bakalım bakalım. Acaba seni hangisi zorlar ? Buldum, sen Gondol'a bineceksin. " diyerek gondol' u gösterdi.
Oha ! Hayatta binemem. Tamam çok korkunç değildi ama ben ondan bile çok korkarım. O beni zorlarsa benim onu daha çok zorlamam lazımdı ki, korkudan binememeliydi. Hepsi de durmuş, neşeyle bizi izliyorlardı.

" O zaman sen de Roller Coaster'a bineceksin. Anlaştık mı ? " dedim. Acaba benimkisi çok mu abartı olmuştu ? Olsun, benim kazanmam lazımdı.

" Anlaştık. İlk önce sen bin. Hadi bakalım Gondol seni bekler Madison. "

--

Lanet olsun ! Korkudan küçük dilimi yutacağım şimdi. Bir de beni en arkaya oturtacakmış. Pislik herif !

Gondol' u görünce ürperdim. Ama buna mecburdum.

" Biniyor musun ? Yoksa- "

" Hayır. Binicem. "

" Pekala. Ben bileti almaya gidiyorum. "

Gondol gerçekten de çok hızlıydı. Bizimkiler ne güzel eğleniyor, ben de burada yarış içindeydim.

Gondol yavaşlamaya başlamıştı. Walter tam zamanında geldi. Herkes binmek için ilerledi. Kimse en arkaya oturmak istemiyordu. Lanet olsun ki oraya ben oturacaktım.
Oturdum ve Walter'ı izlemeye başladım. Ellerini bağlamış, alayla beni izliyordu. Ona dil çıkardım ve kafamı başka yöne çevirdim.
Olamaz, başladı işte ! Yavaş yavaş hızlanmaya başlıyordu. Ve daha da hızlandı. Kimisi müziğe ritim uydururken, kimisi çığlık atıyordu. Ben gözlerimi kapatmıştım. Saçlarımın savruluşuna ayak uyduruyordum. Midem alt üst olmuştu. Sonlara doğru kendimi çığlık atarken buldum. Sonunda yavaşlamaya başlayınca sevindim.

" Ben bindim sıra sende. Çekiç seni bekler. " dedim hınzırca.

Çekiç' e bilet aldı ve bindi. Çekiç hızla aşağı iniyor, yukarı çıkıyor, ters dönüyor ama yine de korkmuyordu. Bu adam neden hep böyle korkusuzdu ?

" Ee ? İkimiz de kazandık, şimdi ne yapacağız ? " diye sordum.

" Sara' ya soralım, o seçsin. "

SEÇİLMİŞLER #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin