~11.Bölüm:"Aşk Neydi ?"~

97 20 3
                                    

Medya : Madison ve Walter

Kalkmaya çalışıyordum ama o kadar güçlüydü ki başaramadım.

" Bırak beni pislik herif ! Mutlu musun ha ! "

" Hem de hiç olmadığım kadar. " dedi ve bana sarıldı. Ağlamaya başladım.

" Artık sana dayanamıyorum. Benden ne istiyorsun? Kurtulmak istiyorsun değil mi ? " diyerek göğsüne vurmaya başladım.

" Saçmalama ! Senden kurtulmaya çalışmıyorum. Sadece senin başka biriyle olmanı istemiyorum. Hep benimle konuş, hep benimle uyu, hep benimle gül, hatta hep benimle ağla istiyorum. "

" Anlamadım. Ne ? " diyerek gözlerine odaklandım. Küçük gece lambasının verdiği ışıktan dolayı benim tarafımdan yüzünü pek göremiyordum. Ama yüzümü incelediğini farkettim. Sanırım bir şeyler düşünüyordu.

" Ah, her neyse. Uyu hadi. " dedi ve yastığına geri yatıp gözlerini kapattı. Beni de omzuna yatırdı. Karşı koymak istiyordum ama kokusu resmen beni uyuşturuyordu.

" Walter ? "

" Ne var ? " diye fısıldadı uykulu sesiyle.

" Artık canımı yakma. "

" Sana vurmak bu dünyada isteyeceğim en son şey bile olamaz Madison. Ama bazen gözüm dönüyor. " dedi burnunu saçlarımın içine gömerek.

" Hayır Walter, öyle değil. Fiziksel olarak bahsetmiyorum. Ruhsal olarak. İnan bana tokat atmandan çok, söylediğin sözler canımı daha çok yakıyor. " dedim. Saçlarımın arasından derin bir nefes aldı.

" Uyu hadi, uyu. " diyerek derin bir iç çekti. Gözlerimi kapattığım sırada kulağıma müzik sesi gelmeye başladı. Anlaşılan yukarı dairedekiler dinliyordu. Dikkatle dinlediğimde tanıdığım bir şarkı olduğunu duydum, Lionel Richie' nin Hello şarkısıydı bu. Hafifçe gözlerimi araladımda bana bakan bir çift göze rastladım. Aramızda çok az bir mesafe vardı. Fısıldayarak bana şarkının şarkıyı söylemeye başladı. Ben de fısıldayarak eşlik etmeye çalıştım.

" Merhaba, aradığın ben miyim ? Çünkü nerede olduğunu merak
ediyorum,
Ve ne yaptığını.
Bir yerlerde yalnız mı hissediyorsun, yoksa birileri seni seviyor mu ?
Bana kalbini nasıl kazanabileceğimi söyle.
Çünkü hiçbir fikrim yok.
Fakat izin ver, şunu söyleyerek başlayayım.. Seni seviyorum. "

Şarkının son cümlesini söyledikten sonra dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı. Kalbim deli gibi çarpıyordu. Ama ben de onu öpmek istiyordum. Bu yüzden olduğum yerde durdum ve gözlerimi kapattım. Dudağıma onun yumuşak dudağı değmişti sonunda, sıcacıktı. Ya da ben, her neyse...

Yumuşak bir şekilde dudağıma dokunuşları sonunda hızlandı ve artık ısırarak öpmeye başladı. Ne olduğunu anlamadan tek hamlede üstüme çıkmıştı bile. Dudaklarımı sertçe öptükten sonra, dudağını boynuma getirdi. Bir anda nefes nefese kalmıştım. Her öpüşünde daha da heyecanlanıyordum.

En sonunda nefes alamamaya başladım. Walter bunu farkedince öpmeyi bıraktı ve yanıma yattı. O da benim gibi nefes nefeseydi. Beni kolunun arasına yatırdı. Buradan kalbinin atışını duyabiliyordum.

" İyi geceler bebeğim. " dedi kulağıma.

--

O çoktan uyuyakaldı, ben ise uyuyamıyordum. Walter' ın kolundan kurtulup, odadaki balkona doğru ilerledim. Olacakları düşünüyordum. Bu gece her şeyi düşünecek ve doğru karar verecektim. Bunun için de kalbimi dinlemem gerekiyordu.

SEÇİLMİŞLER #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin