49. Bölüm

106 13 76
                                    

Yine ben yine ben yine benn!! Aglocam amk kitabı bi bitmedi ya PWKTLEJTLEJTLWM

Cok ara verdim, ara degil bi ara bırakıcaktım yapmadım yapamadım yapsam doverdiniz artık

Tüm bunlar bir yana, İlkbal ve Ayşenur olaylarını duymuşsunuzdur. Böyle bir olayın yaşanmış olması beni çok derinden etkiledi. Bu konu hakkında çok konuşmak isterim ancak sizin de şimdi moralinizi bozmak istemem. Fakat şunu söylemeliyim ki, o güzel kızımızın canına kıyılırken aşağıdaki onca insan neden bir şey yapmadı. Herkesin kendisini artık toparlaması lazım, özellikle ülkemizin başındaki kişilerin. Lütfen ama lütfen kendinize dikkat edin. Kadınların kadınlardan başka dostu yoktur. Bu olayı unutmayalım, unutturmayalım. Ülkemde rahatça yaşamak istiyorum, tüm kadınlarımız bunu istiyor. Adalet istiyoruz. Saygılar.

/////////

"Çok sıkıldım!" Dedim kendimi Minho'ya doğru atarken. O ise sadece kıkırdayıp belimi sardı ve beni daha da kendisine doğru çekti. Artık böyle ani şeylere alışmıştım, Minho ile yakınsanız alışmamanız daha şaşırtıcı olurdu açıkçası.

Thomas bıkkınlıkla konuştu, "Muhtemelen Newt olayları anlattığında büyük bir kargaşa çıkmıştır"

Onu onaylarcasına kafamı salladım. Bunun olmama ihtimali zaten çok azdı.

"Dayanamıyorum, gidip bir el atalım" Dedi Gally ayağa kalkarak.

Thomas da onun ardından ayağa kalkarken Minho kalacak mı diye ona doğru baktım. "Hadi ama! Newt halleder" Dedi yanaklarını şişirerek sırf oturduğu yerden kalkmamak için.

Elimi uzatıp yanaklarını koparmak istercesine sıktım, "Üşengeç halin beni bitiriyor" Dedim dudaklarımı bükerek.

O ise benim bu halime oldukça şaşırmış gibiydi. Bir kaç saat öncesinde yüzüne bakmıyordum, şimdi ise bu yakınlık garibine gitmişti. Ama, benim bir sonraki hamlemi kimse tahmin edemez bebeğim!

Sonrasında ayağa kalktım ve Minho'yu zorla kaldırmak için bileğinden tutup çektim, ancak kalkmıyordu. "Uyusam?" Diye mırıldandı esnemeden önce.

"Kalk Minho!" Dedim daha sert çekerken. Fakat yine kalkmamıştı, hatta üstüne beni kendisine doğru çekmişti. Az kalsın düşüyordum, arkamdaki Gally tutmasa tabii.

Gally'e doğru dönüp hafifçe tebessüm ettikten sonra tekrar Minho'ya dönüp kaşlarımı çattım sertçe, "Minho, sana, kalk, dedim!"

Ve tekrar çekiştirdim. Bu sefer kendisini bana bırakıp kalkmıştı. Bende onun bileğini bırakmadan ilerleyen Thomas'ın ardından sürükledim.

Odaya vardığımızda, Thomas kapıyı dahi çalmadan içeriye dalmıştı. Bu yüzden Newt dahil herkes susup bize dönmüştü.

Ancak Thomas bunu umursamayıp bir sandalye çekti ve oturdu. Bende hala bileğini tuttuğum Minho'ya döndüm, o ise beni ilerletip bir sandalyeye oturttu. Gally de yanımıza gelmişti.

"Toplantının bu kadar uzun sürmesinin sebebi nedir?" Diye sordu Thomas sesini düz tutmaya çalışarak.

Newt tam konuşacaktı ki Minho onun lafını kesti, "Tahmin edeyim, geri kafalı Kayran halkı anlamakta güçlük çekiyor"

Newt ise sinirle konuştu, "Tam olarak öyle! Diyorum ki, gitmemiz lazım! Canımız tehlikede. Ancak anlayan yok!"

Newt'i sinirli görmek, daha doğrusu bu kadar sinirli görmek pek mümkün olan bir şey değildir. Ancak şuan öfkesini kontrol etmekte zorlanıyordu gerçekten.

Bunun üzerine odada olan konuşmalar, homurdanmalar yükseldi. Herkes kendi arasında konuşuyordu. Newt'in daha çok gerildiğini hissedebiliyordum.

Gally aniden ayağa fırladı ve masaya sertçe vurdu. "Beni iyi dinleyin! Eğer canından olmak isteyenler varsa burada kalabilirler. Fakat istemeyenler, sözümüzden çıkmayacaklar. Anlaşıldı mı?!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Labirent Ve AdelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin