Unutmuşum buraları nasılsınız
Hikâyenin gidişatınıda unuttum çaktırmıyoruz
Bu arada bu bölümü zaman atlaması gibi bir şey düşünebilirsiniz, çünkü çok fazla uzatmak istemedim✨
🪞~
Yavaş adımlarla yürüyordu koridoru, sonunda o odaya geldiğinde kapıyı sessiz bir şekilde açtı ve içeri girdi. Yatağa yaklaştı ve deltanın yanına uzandı. Başını onun göğsüne yasladı, deltanın feromonunu içine çekti.
"Sevgilim..."
Deltanın ensesindeki saçları okşadı. Gözlerini kapattı ve daha fazla sokuldu güzel kokuya.
"Küçük bebeğim..." yeni uyandığı için boğuk olan sesiyle konuştu delta.
"Günaydın"
"Günaydın birtanem"
"Bu gün erken kalkman gerek, saat 4 gibi uyandım ben"
"Vita'm zaten her şeyi hallettiler"
"Ama olmaz ki öyle"
"Olur vita'm olur" vitaya yaklaştı ve boynuna kokulu bir öpücük kondurdu.
"Hadi kalk"
"Yardım etmen gerek"
Başını kaldırarak deltaya baktı. Kaşlarımı çatarak sordu: "Nasıl bir yardım?"
"Duş almam için yardım gerek"
"Ayıp"
"Neyi ayıp acaba"
"Evlilik günümüz bu gün ama sen duş alalım diyorsun sabırsız şey seni"
"Bebeğim, aşkım, güzel vitam lütfen"
"Şşt olmaz dedim"
"Ama sen gelip beni böyle kışkırtırsan nasıl sakin kalabilirim?"
"Kışkırtmadım, ne zaman yaptım ya?"
"Yemin ederim eğer o güzel dudağını daha fazla büzmeye devam edersen koparırım onları"
Hızla ayağa kalktı ve koşarak odadan çıktı. Kaiser şaşırdı ama daha sonra sırıttı ve yüzünü kapattı. Vitasını bu tatlı hareketleri onu delirtecekti. Mükemmeldi, güzel vitası.
Havlu ve bornoz alarak banyoya girdi delta.
.....
"Oğlum hadi ama"
"Anne bu korsenin ipi kapanmıyor ki!"
"Bekle bu tepsiyi bırakıp geleyim"
"Peki"
Lui'nin annesi (ismi var mıydı bilmiyorum ama olsa bile unuttum yani) az önce oğluna getirdiği yemek tepsisini bırakmak için mutfağa ilerliyordu.
"Hanımefendi"
"Efendim?"
"Ben bırakayım tepsiyi size ihtiyaç varmış bahçede..."
Kadın tepsiyi alarak gitti. Lui'nin annesinin karşısına delta çıktığında gülümsedi.
"Oğlum"
Kaiser Lui'nin annesini farkettiğinde gülümsedi ve elini göğsüne koyarak eğildi.
"Efendim anne?"
"Lui odasında ve yardıma ihtiyacı var, benimde bahçeye inmem gerek, yetişemem"
"Pekâlâ, hallederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soul Contact - Omegaverse
Fantasy"Biliyorsun haberler çabuk yayılıyor, vita daha doğmamı-" "Benim" "Efendim?" "Vita, benim"