Bölüm 14: Geceyi Sarıp Sarmalayan Hisler

39 2 2
                                    

bu kitapta resit olmadiklari icin oyle ahim sahim bir smut yazdirmadim tabi ki de 😗
ama bir sonrakinde resit yapip daha iyisini yazdiririm istenirse 😈😈😈😈☝🏿☝🏿🤏🏿👏🏿
















Akşam, Kerem ve Altay, arkadaşlarıyla geçirdikleri eğlenceli bir gecenin ardından, Altay'ın evine doğru yola çıktılar. Gözleri parlayan ikili, aralarındaki sıcak bağın her geçen gün daha da güçlendiğini hissediyordu. İçeri girdiklerinde, ortamın samimiyeti, akşamın enerjisiyle birleşerek havayı dolduruyordu.

"Bugün çok eğlenceliydi," dedi Altay, kapıyı kapatırken. "Ama şimdi sadece ikimiz için bir şeyler yapmalıyız."

Kerem, Altay'ın bakışlarındaki derin anlamı fark etti. "Kesinlikle," diye yanıtladı, kalbi hızlı bir tempoda atıyordu. Altay, onu oturma odasına yönlendirerek, "Bir şeyler içelim mi?" diye sordu.

Kerem, gülümseyerek başını salladı. "Evet, biraz rahatlayalım." Birkaç içki hazırladıktan sonra, ikisi de kanepeye oturdu. Altay, Kerem'in elini nazikçe tuttu ve "Bugün benim için çok özeldi," dedi, gözleri Kerem'in gözlerinde kaybolurken.

Kerem, bu sözlerin altında yatan duyguları hissetti. Altay'ın sıcak elini tutarken içindeki heyecan arttı. "Ben de seni çok seviyorum," diye fısıldadı. O an, ikisi arasında bir gerilim oluştu ve bu gerilim bir şeylerin başlangıcını müjdeliyordu.

Alkolün etkisiyle rahatlayan ikili, birbirlerine daha yakın oturdu. Altay, Kerem'in yüzüne dikkatle bakarak, "Bazen seni çok daha yakından tanımak istiyorum," dedi. Kerem, bu sözlerin verdiği cesaretle Altay'a doğru biraz daha yaklaştı.

Altay, Kerem'in çenesinden nazikçe tuttu ve yavaşça yüzünü kendine doğru çevirdi. "Birlikte daha özel anlar yaşamaya ne dersin?" diye fısıldadı. Kerem, kalbinin hızla çarptığını hissetti ama bu teklif onu tedirgin etmiyordu. İçindeki arzuyu gizlemek zor geliyordu.

Gözleri birbirine kilitlenmişken, Altay yavaşça Kerem'in dudaklarına yaklaştı. Bir an, o anın derinliği içinde kaybolmuş gibiydiler. Dudakları birbirine değdiğinde, altındaki sıcaklık tüm vücudu sardı. Hafif bir öpücükle başlayan bu an, derin bir tutkuya dönüşebilirdi.

Kerem, Altay'ın kollarında kendini güvende hissetti. Öpüşmeleri nazik ve yavaşken, Kerem'in kalbi her geçen saniye daha da hızlandı. Altay, Kerem'in belini kavrayarak onu kendine çekti. "Burada sadece ikimiz varız," dedi, nefesi Kerem'in yüzüne vururken.

Kerem, Altay'ın sıcaklığına daha da yakınlaşmak istiyordu. "Bunu daha fazla hissetmek istiyorum," diye fısıldadı. Altay, Kerem'in isteğini duyduğu anda, onun kollarını daha sıkı bir şekilde sardı.

İkisi de, ne yapacaklarını bilmeden, o anın tadını çıkarmaya başladılar. Altay, Kerem'in yanaklarını okşarken, "Seninle daha fazlasını denemek istiyorum," dedi. Kerem, bu kelimelerin verdiği cesaretle, "Ben de," diyerek Altay'ın yüzüne biraz daha yaklaştı.

Altay, Kerem'in boynuna dokunarak, yavaşça öpücükler bırakmaya başladı. Kerem, bu sıcaklığın içinde kaybolmuştu. "Ama dikkat etmeliyiz," diye fısıldadı, derin bir nefes alarak. "Henüz reşit değiliz."

Altay, gülümseyerek başını salladı. "Sadece bu anın tadını çıkaralım. Birlikteyiz ve bu çok özel," dedi. İkisi de, bu özel anı paylaşmanın getirdiği heyecanla dolmuştu.

Kerem, Altay'ın öpücükleriyle kendinden geçerken, bir yandan da içinde hafif bir korku vardı. "Ne olacağını bilmiyorum," dedi. Altay, ona daha yakınlaşarak, "Birlikte her şeyi aşarız," dedi, sıcak bir bakışla.

Gece ilerledikçe, Altay ve Kerem arasındaki sıcaklık arttı. Altay, Kerem'in elini tutarak onu daha da kendine çekti. Kerem, bu anın bir düş olduğunu düşündü; o kadar güzel, o kadar gerçek dışıydı.

"Burada kalalım," dedi Kerem, Altay'ın sıcaklığında kaybolarak. İkisi de bu geceyi sadece birbirleri için yaşamak istiyordu. Bu an, ilişkilerinin en özel kısmıydı ve her ikisi de bunun farkındaydı.

Altay, Kerem'in gözlerine bakarak, "Seni asla bırakmayacağım," dedi. Bu sözler, Kerem'in içinde bir güven duygusu yarattı. Altay'ın yanında olmak, her şeyden daha güzeldi ve bu an, ikisi için unutulmaz bir hatıra olacaktı.

Ve böylece, geceyi sarıp sarmalayan bu özel anlar, ikisinin arasındaki bağı daha da güçlendirdi.

Alker🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin