Semih' ten;
Dün barış abi(!) İle birlikte yaptığımız şeyler sayesinde eğlenmiştim. Şuan ise barış abi sayesinde antremana gelmiş ve soyunma odasında üzerimi çıkarıyordum.
Altımda sadece şortum kalacak şekilde her seymi çıkarıp soyunma odasında ki duşa kabine girdim. Ve ardımdan kapıyı kapattım.
Artık duşa kabine girdiğim için şortumu ve iç çamaşırımı çıkardım çıplak kalmıştı. Sıcak suyu açıp altına geçtim.
Yazardan;
Semih duşun altında ıslanırken soyunma odasın Barış girdi. Üzerini çıkarıp kabinlere yöneldi. Ve bir tanesini kapısını açtı.
Karşısında çıplak olan Semih ile karşılaşmayı beklemiyordu. Bir kaç saniye birbirine baktıktan sonra ikiside oldukları durumun nasıl olduğunu fark etmiş olacak ki, Barış gözünü yumup kabiin kapısını kapattı.
Barış' tan;
Az önce ben ne yaşamıştım? Hemen anlatayım Semih' in duşta olduğunu bilmediğim için içeri girip onu çıplakken görmüştüm.
2 saat sonra
Her şey bitmiş ve evlere dağılmıştık. Çıkana kadar Semih' i görememiştim, neden mi arıyordum? Özür dilecektim.
Yatağımda uzanırken aklıma mesaj atma fikri geldi ve sırtımı yatak başlığına yasladım. Sonra ise komidinin üzerindeki telefonuma uzanıp 'Civciv☆' kişisinin üzerine tıkladım.
Barış:
PiştUyudun mu civciv
Civciv☆:
Uyumadın daha barış abi
Bir sorun mu var?
Barış:
Hayır civciv sadece bugün ki olay için özür dilemek istedim.
Civciv☆:
Sorun değil barış abi sen yine de dikkat et bir dahakine kabindeki kişi ben olmayabilirim :(
Barış:
Ederim merak etme sen civciv;)
Civciv☆:
|siktir etkilendim aq
Şey iyi akşamlar barış
Barış:
Barış mı? Beğendim|
Barış?
Civciv☆:
Elimden kaçti barış abi🙃
Barış:
Bir şey var ama neyse|
İyi bakalım hadi iyi geceler civciv
Civciv☆:
Sanada barış abi
Yazardan:
Sabah olmuştu ve Barış içinde yeni gün başlamıştı. Ellerini ve yüzünü yıkadıktan sonra gardırobun önüne geçti, pantolonların önüne geçip siyah kot ve geniş olan pantolona uzandı. Üzerini ise siyah yine geniş olan bir tişört ile kapattı.
Dişlerinide fırçalayıp evden çıktı. Bugün antreman veya maç yoktu bu yüzden kafa dağıtmaya ihtiyacı olduğunu düşündü.
Uzaylılar
Katılımcılar; arda, merih, piç kenan, hakan malı, altay, kerem gardaşım
Barış:
Kalkın lan buluşalım
Merih;
Nerden çıktı aw
Arda;
Harbi barış abi kafana taşmı düştü
Hakan malı;
Sen ısmarlarsan gelirim
Piç kenan;
Arda gelirse gelirim
Kerem gardaşım;
Geliyorum
Altay;
Kerem varsa geliyorum
Arda;
🔀arda gelirse gelirim
Sal beni aq
Piç kenan;Aşığım sana anlasana
Barış;
Offf susun bi aq geliyorsunuz ayrıca kenan sende arda' yı rahat bırak istemiyor seni çocuk
30 dakika ( yarım saat) sonra Buluşma
zamanı—Herkes restorantta buluşmuş ve masaya oturmuştu. Kerem,Altay, Kenan,Arda yanyana oturmuş ve Kenan Arda' nı yanına oturmuş olmaktan gelen mutluluk sayesinde her seye tama diyebilirdi.
Herkes masaya oturmuş iken Barış konuşmaya başladı.
"Sizi buraya önemli bir şey için çağırdım, fakat benden tiksinmenizi veya bırakmanızdan korkuyorum."
H:"Saçmalama istersen oğlum senden neden tiksinelim? Söyle bakalım neymiş derdin"
"Ben birinden hoşlanıyorum, yani sanırım öyle ama..."
H:"Ama?"
"Hoşlandığım kişi erkek"
Barış arkadaşlarinın ne tepki vereceğini merak ediyordu.
M:"Malsın sen ha oğlum Kenan' da Arda' dan hoşlanıyor bak bir şey diyor muyuz?"
"Ben... Çok teşekkür ederim."
Asla ağlamayan hatta bunun için 'Duygusuz' lakabını alan Barış o gün ağlamak istedi hem de saatlerce çünkü arkadaşlarının ondan tiksineceğini veya bırakmacağinı düşünüyordu.
Fakat olmayan bu düşünceler onu duygusallaştırmıştı....
-------------------------------------------------
Veeee bitttiiii 536 kelimeeeeeeee3 neyseee öptümmmmm veee okuyup ☆ işaretine tıkladiktan sonraa oy vermeyi unutmayinnnn
Öptümmm muahhhhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CIVCIV/ BARSEM
FanfictionAntremana çağırılmayan Semih kılıçsoy ve onu arıyıp alan Barış Alper Yılmaz.