Yazardan;
Maç bitmişti 2:0 kazanan çocuklar bunun şerefine bara gitmeye karar vermişti. Herkes arabasına binmiş ve otele gidiyordu üzerlerini değiştirmek için.
Otele gelmişlerdi. Semih odasına girip dolabın önüne geçmişti ne giyecekti? Hem güzel hemde göz alıcı olmak istiyordu. Bu yüzden üzerine Siyah- beyaz çizgileri olan bir tişört altına ise yırtıkları olan geniş bir mavi pantolan giydi.
Semih' ten;
Üzerimi giymiş ve Barış 'üzerini giydikten sonra odama gel birlikte çıkalım' dediği için onun odasına doğru yol almıştım.
Odasının önüne geldikten sonra kapısını çaldım. Bir kaç saniye sonra kapısı açıldı. Karşımda sadece belinde havlu ile görmeyi beklemiyordum.
"Hoşgeldin"
"H-hoşbulduk"
Kapıyı tam açıp içeri davet etti. İçeri girdikten sonra yatağına oturdum. Ve üzerini giymesini beklemeye başladım.
Bir kaç dakika sonra üzerini giyinmiş ve gelmişti. Bu sefer benim aksime resmi bir yere gidermişcesine giyinmişti. Siyah bir takım elbise.
"Nasıl olmuş?"
"Biraz resmi değil mi?""Bilmem, kötü mü? Değiştirebilirim istersen"
"Gerek yok bence, güzel çıkabiliriz sanırım"
"Evet, çıkalım"
Arkada Barış önde ben olacak şekilde çıktık otelden.
Onun arabası ile gidecektik. Tam arka koltuğa oturacaktım ki konuştu.
"Ön koltuğa binsene"
"Bilmem, bineyim mi?"
"Soruyor musun bir de civciv"
Söylediği şeyin hoşuma gitmesi ile kıkırdadım. Ve ön koltuğa oturdum.
20 dakika sonra;
20 dakika sonra barın önüne gelmiştik. Içeri girdiğimizde karşıda ki masada olduklarını gördük. Direkt olarak oraya ilerledik.
Kenan yine Arda' nın yanına oturmuş ve yanaşmaya çalışıyordu fakat normalde böyle bir şey olsa Kenan' ı döven Arda şuan tepki vermiyordu.
Masaya geldiğimizde Arda ve Kenan' ın karşısına oturmuştuk. Sohbet başlamıştı ve sarıyordu. Bir kaç dakika sonra garson gelmiş ve herkes siparişlerini vermişti.
Ben hariç herkes alkol vermişti.
"Semih"
"Efendim Merih abi"
"Sen neden almadın"
"Ben içemiyorum merih abi"
Söylediğim şey ile Merih abi 'anladım' demiş ve önüne dönmüştü.
Yarım saat sonra;
Yarım saat sonra ben hariç herkes sarhoş olmuştu. Ben onlar ile ne yapacağımı düşünürken Barış konuştu.
"Lavabo"
Kısık ses ile söylediği için duyamamıştım.
"Bir kere söyler misin Barış?"
"Lavabo"
Söylediği şey ile kolundan tutarak ağırlığını bana vermesini sağladım. Kolunu omzuma attıktan sonra lavaboya ilerledik.
Lavaboya girdiğimizde klozetin önüne eğilmişti. Sonrasında ise kusmaya başlamıştı. Kusması bitince ayağa kaldırıp ellerini yıkadım.
Sonrasında iseMerih abilere haber verdim. Ve arabaya doğru ilerledim. Barış' ı arabaya bindirdikten sonra şoför koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladım.
20 dakika sonra;
Otele varınca Barış' ı kendi odasına kadar götüremeyecegim için kendi odama getirdim. Ayakkabılarını ve ceketini çıkararak yatağa yatırdım.
Sonrasında ise yatacak yerim olmadığı için uzerimi değiştirip yanına yattım. Sonrasında ise uykuya daldım.
------------------------------------------------------------
400 kelimeeeee ve günün 2. Bölümü dediğim gibi beğenmediğiniz bir şey varsa yorumlara yazabilirsinizz veee oy vermeyi unutmazsaniz sevinirim öptüm muahhh😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CIVCIV/ BARSEM
أدب الهواةAntremana çağırılmayan Semih kılıçsoy ve onu arıyıp alan Barış Alper Yılmaz.