7. Yanlış anlaşılma

68 7 5
                                    

Yazardan;

Dün ki özür dileme mevsuzundan sonra enerjik bir sabah ile başlamıştı güne Semih. Bugün için planları vardı. Merih abisi(!) Ile buluşacaklardı. Kendisi ondan tavsiye almak istediği için buluşmak istemiş ve Merih' te bunu kabul etmişti.

Hemen dolabının önüne geçip ne giyeceğini düşünmeye başladı. Normal bir kombin yapmak istiyordu üzerine beyaz bir tişört altına ise hava sıcak olduğu için siyah şort giymişti.

Sonrasında ise telefon ve cüzdanını alarak evden çıkmıştı. Arabasına binip buluşacakları kafeye sürmüştü.

Kafeye vardığında Merih masaya oturmuş Semih' i bekliyordu. Hemen Merih' in karşısına oturmuştu. Sonrasında ise sohbete başlamışlardı.

Bir kaç dakika sonra Barış karşısında Merih ve Semih' i görmüştü. Barış' ta bu kafeye arkadaşı için buluşmaya gelmiş ve Semihleri görmüştü. Hiç ses etmeden Merih ve Semih'i izlemeye başladı.

Sinir olmuştu, neye sinir olduğunu bilmiyordu fakat Semih' in Merih' e temas etmesinden rahatsız olmuştu. Siniri her geçen saniye artar iken Merih ve Semih' in yanına gitme kararı almıştı. Önce arkadaşına işi olduğunu ve buluşamayacağını yazmış sonrasında ise karşı masaya onların yanına ilerlemişti.

"Merhaba?"

"Merhaba, sen demi buradaydın?"

"Evet bende sizi gördüm yanınıza gelmek istedim oturabilir miyim?"

"Evet, gel"

Semih ve Barış' ın arasında geçen bu sohbete Merih asla dahil olmamıştı. O da anlıyordu Barış ' ın ve Semih' in birbirine karşı farklı hissettiğini. Bu yüzden asla ses çıkarmamış buluşmanın sonuna kadar onları dinlemişti.

Buluşma bitmiş ve üçüde evlerine dağılmıştı. Semih evine varmış ve üzerine rahat bir şeyler giyip yatağına uzanmıştı. Telefonda gezinir iken Barış' tan bir mesaj gelmişti tereddüt etmeden mesaja girmişti.

Fakat girdiğine pişman olmuştu.

Barış;

Merih' ten hoşlanıyor musun?

Semih;

Ne?

Barış;

Diyorum ki Merih' ten hoşlanıyor musun?

Semih;

Barış, ne diyorsun hoşlanmîyorum ondan abim o benim

Barış;

İyi, hoşlanmada zaten. İğrenç çünkü.

Semih;

|İğrenç mi
|neden böyle dedin ki?
|özür dilerim

Semih çevrimdışı
Barış çevrimdışı

Barış' ın söylediği şeyler kurduğu cümleler canını yakmıştı Semih' in neden bilmiyordu fakat eğer bunu başka birisi sòyleseydi canı yanmazdı hatta belki umursamazdı.

Ama Barış' a karşı bir şeyler hissediyordu ve bunu kesinleştirmişti. Ve hoşlandığı kişinin kendisine karşı böyle cümleler kurması...

Semih, kendisine söylenen cümlelerin etkisi altından çıkamamış ve bir kaç dakika sonra ağlamaya başlamıştı. Ağlıyordu, hayatında hiç kimse, hiç bir şey için ağlamayan bu çocuk şuan sadece iki veya üç cümle iiçin ağlıyordu. Kalbi acıyordu.

'Ne zannettim ki, beni seveceğini falan mı?' İçinden geçirdiği bu cümleler onun daha çok canını yakar iken hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı. Yatağından kalkarak banyoya ilerlemişti. Aynadan kanlanmış gözlerine bakıp tekrar ağlamaya başlamıştı.

Ağlaması bir veya bir buçul saat sonra bitince duş alma fikrii gelmişti aklına. Duşa girip kendini soğuk suyun altına sokmuştu. Kendisinde şok etkisi bırakan bu su ona iyi gelmişti.

Duş almış ve üzerini giymişti. Sonrasında ise dışarı çıkma fikri gelmişti aklına. Gözlerini fondeten ile kapatmış üzerine çeki düzen vermiş, sonrasında ise telefonunu cüzdanını almadan sadece anahtarı ile evden çıktı.

Eskiden ailesi ile çok geldiği sahile gelmişti. Güzel anıları vardı bu sahilde. Sahilin kayalıklarına yatıp buradaki anılarını düşünmeye başladı. Ilk olarak en küçük olduğu anısı geldi aklına 6 yaşındaydı. Burada koşturur iken yere düşmüştü.

Sonrasında ise burnu kanamıştı. Burnu kanayınca da annesinin yanına gitmiş ve nazlanmıştı. Ikinci olarak arkadaşı ile olan anısı aklına gelmişti. Burada sabahlara kadar içmişler sonrasında ise kavgaya karışıp karakolluk olmuşlardı.

Bütün anıları aklına gelip geçmişti. Eve dönme zamanı geldiğini anlamıştı. Yattığı kayalıklardan kalkıp evine yürümeye başladı. Evine vardığında sadece ayakkabılarını çıkarıp üzerini değiştirmeden yatağına atmıştı kendisini.

Tam uykuya dalacak iken telefondan birisi aramıştı. Kim olduğuna bile bakmak istemedi o kadar yorgundu Semih şu an kimse ile konuşmak, görüşme istemiyordu ve muhtemelen şu son 2 hafta da böyle geçecekti. Genelde de böyle olurdu moreli bozulunca bir şeyler ters gidince 2 veya 1 hafta kimse ile konuşmaz ve sürekli ağlardı.

Semih biraz daha şey düşünerek uykuya daldı.

------------------------------------------------------------

606 kelimeee ve akşam yaziyorummm sabah atacagimm oy vermeyi ve begenmediginiz oneri vermek istediginiz bir yer varsa yorum atabilirsinizzzz optummm muahhhh gorusuruzzz

CIVCIV/ BARSEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin