6. Rakip takımlar maçı

72 5 4
                                    

Semih' ten;

Her şey düzene girmişti, milli maçlar bitmiş ve normal maçlar başlamıştı.

Bugün ise Beşiktaş- Galatasaray maçı vardı. Heyecanlıydım ama bir yandan stresli ve üzgündüm.

Milli maç döneminde Barış ile aramız iyidi fakat şuan derbiler başladığı için ister istemsiz rakip olacak ve birbimize karşı savaşacaktık, bu durumda aramıza ister istemez bir soğukluk katacaktı.

Kafamdaki düşünceleri silerek soyunma odasına girdim, bütün takım buradaydı. Kendi formamı alarak üzerimi giydim. Maçta kötü bir şey olmaması adına dua ederek sahaya çıktım.

Takımda herkes sıraya düzülmüş iken İstiklal Marşı' nı okumaya başladık. İstiklal Marşı bittiğinde, herkes sahada yerini aldı.

Maç başlamıştı. Ilk dakikalardaydık olabildiğince oynamaya çalışıyordum, fakat çok ta bir şey yapamıyordum.

Galatasaray taç kullanacaktı. Barış benim önümde, ben ise onun arkasındaydım. Öne geçmek için bir atak yapacakken Barış geriye doğru itmişti.

Ne olduğunu anlamaz iken geriye doğru sendelendim. Acımıştı, sert itmişti sanki futbol oynar iken başka biriydi.

Bütün maç boyunca onu düşünür iken oynayamamış ve maçın yarısında çıkarılmıştım.

Maç bitiminde;

Maç bitmişti, Beşiktaş kazanmıştı. Herkes soyunma odasına gidiyordu. Bizim takım ilerler iken karşı taraftan diğer takım ( Galatasaray) giriyordu.

Aklım hâlâ karışıktı. Neden öyle davranmıştı? Fazla takmak istemez iken üzerimi değiştirip arabama ilerledim.

Arabama binip eve doğru sürdüm.

Eve vardığında;

Eve vardığımda direkt olarak üzerimi değiştirip yatağıma attım kendimi. Tam uykuya dalacakken telefonuma gelen mesaj ile kafamı kaldırıp komidindeki telefonuma uzandım.

Telefona baktığımda Barış' ın mesaj attığını gördüm. Sırtımı yatak başlıgına yaslayarak oturma pozisyonuna ( inşallah ileride başka pozisyonlar bu yatakta🤭) geçtim.

Ve telefonu açıp mesaja girdim.

Barış;

Tebrik ederim, güzel oynadınız.

---------------

Aslında fazla yüz vermek istemiyordum. Çünkü maçta yaptığı o şeyi hala unutamıyordum. Evet fazla bir şey değildi veya abartılacak bir şey fakat yinede böyle yapması gerekmiyordu.
Barış;

Tebrik ederim, güzel oynadınız.

Semih;

Sağol

Barış;

Ne yapıyorsun?

Semih;

Yatıyorum

Barış;

Bir sorun mu var?

Semih;

Hayır, yok sağol

Barış;

Bu arada özür dilerim maçta seni ittiğim için sadece rekabet vardı aklımda tekrardan özür dilerim civciv.

Semih;

Sorun değil, iyi geceler biraz yorgunum erken uyumak istiyorum.

Barış;

Anladım, sanada iyi geceler civciv.

Özür dilerim|

Semih çevrim dışı


Barış çevrimdışı

Aramızda geçen kısa konuşma ve özür dilemesi hoşuma gitmişti, normalde özür dilemesini hatta ve hatta tebrik etmesini bile beklemiyordum.

Telefondan önce yarın ki alarmı kurup, sonrasında ise bir kaç video izlemiştim. Sonrasında zaten uykum gelmişti. Bu yüzden de komidine telefonu koyup yastığıma başımı koydum.

Ve sonrasında hatırlamadığıma göre uykuya dalmış olmalıydım yarın güzel olması dileğiyle.

------------------------------------------------------------
Arkadaslar merhaba oncelikle ozur dilerim benim okulum oldugu icin gec  yazdim bir de vpn ile girdigim icin problem oldu yani oturumum kapatildi ama sanki acikmis gibi gorundu bende bu yuzden oturumumu silip tekrar actim o yuzden de biraz gec geldi bolum tekrar ozur dilerim ama yeni bolumu yarin sabah atmaya calisirim gorusuruz optummm muahhh

CIVCIV/ BARSEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin