5. Sabah

69 6 5
                                    

Yazardan;

Barış sabah baş ağrısı yüzünden uyanmıştı. Gözlerini açtığında göğsünde bir ağırlık hissetti. Kafasını kaldırıp göğsündeki ağırlığa baktı.

Semih göğsünde uyuya kalmıştı. Barış'ın ise gözleri Semih' in güzel saçlarına değinmışti. "Kendisi gibi saçlarıda güzel' içinden geçirdiği bu söz ile tebessüm etti.

Barış, Semih' i izlerken sarışın hareketlendi. Büyük olan Semih' in uyandığını anlayarak gözlerini kapayıp uyuyor takliti yapmıştı.

Semih' ten;

Gözlerimi açtığımda sert bir şeyin üzerinde olduğumu hissettim. Nefes alıyordu.

Hayır, hayır umarım şuan üzerinde olduğum kişu Barış değildir

Kafamı kaldırıp neyin üzerinde olduğuma baktım.

Siktir

Barış' ın göğsünde uyuyordum. Uyanmamış olması benim için bir şanstı. Hemen üzerinden kalkıp banyoya kaçtım. Ellerimi, yüzümü yıkayıp içeri tekrar geçtim.

Yatakta değildi, uyanmış olmalıydı. Odada her tarafa bakmış fakat bulamamıştı. Gitmiş olduğunu düşünüp üzerimi değiştirmeye karar verdim.

Üzerime sade beyaz tişört altıma ise mavi geniş pantolon giyinip odadan çıktım. Sonrasında ise aşağıya inip kahvaltı yapma kararı almıştım.

Aşağıya Merih abilerin yanına indim.

"Günaydın abi"

"Günaydın Semih"

Herkese selam verirken Barış' da aşağı indi.

"Günaydın civciv"

"Günaydınn"

Neşeli tavrım ile ona cevap verince hafif kıkırdayarak masada yanıma oturarak yerini aldı.

"Dün gece..."

"Evet"

"Seni yordum mu?"

"Hayır, sorun olmadı"

"Emin misin sabah.."

"Bir şey olmadı yemin ederim sadece seni odana taşıyamadım o yüzden benim odama getirdim."

"Anladım, teşekkür ederim"

"Rica ederim "

Ufak sohbetten sonra kahvaltımıza başladık. Kahvaltımız Merih abiler ve Barış ile olan sohbetlerden donra son bulmuştu.

Bugün burada ki son günümüzdü havalimanına gidecektik, bu yüzden herkes odasına ilerledi.

Çantama getirdiğim her şeyi koyduktan hemen sonra bu sefer birlikte oteleden çıkma teklifini ben yapmak istemiştim.

Semih;
Birlikte gidelim mi?

Barış;

Hazırım geliyorum.

Saniyesinde gelen cevap ile tebessüm ettim. Ve bir kaç saniye sonra odamın kapısı çalındı.

Kapıyı açıp gelen Barış ile gülümsedim.

"Hazır mısın?"

"Evet bir saniye çantamı alıp geliyorum"

Yatağımın üzerine koymuş olduğum çantama ilerleyip hızlıca aldım.

"Geldimm"

"Hadi gidelim"

Barış benim önümden ilerler iken bende arkasından onu takip ettim.

Herkes bizden bir kaç dakika sonra aşağı inmişti. Hep beraber otobüse bindikten sonra havalimanına sürmüşlerdi.

30 dakika sonra;

Havalimanına varmıştık. Herkes önceki seferimizde ki gibi oturmuştu. Bu sefer uyumak yerine Barış ile sohbet etmişye başlamıştık.

Sohbetimiz bittikten sonra uyuya kalmıştık.

6 saat sonra;

Artık eve varmıştım, sonunda yatağıma kavuşmanın verdiği huzur ile hemen uyuya kalmıştım.

------------------------------------------------------------

Ömcelikle ozurdilerim sinavim vardi o yuzden yazamadim ama guzel bolumler gelecek oy vermeyi ve kusurlari yorum olarak yazmayi unutmayinnn optummm muahhh😽😽😺


CIVCIV/ BARSEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin