Aşk nedir?
İnsanların tam anlamı ile cevap veremediği tek soruydu bu. Aşkın ne olduğunu kimse tam anlamı ile bilemezdi. Bazı kişiler "Sevgi" bazı kişiler ise "Canını bile verebilmek" der iken kimse açık olarak söyleyememişti.
Aşk neydi?
İnsanların küçük bir hoşlantıyı Aşk diyerek abartmasımıydı? Ya böyleydi ya da cevabı olmayan bir soru.
Tanrı yeryüzüne gönderdiği iki insanı yani Adem ve Havva' yı birbirine aşık etmişti. Fakat belki de bu bir hoşlantıydı, eğer aşk olmasaydı aralarına giren 3. Kişi ilişkilerini bozamazdı dimi?
Tanrı Aşk' ı güzel bir şey olarak tanımladıysa eşcinsellik neden günahtı?
Cevabı olmayan bir soru daha iki hemcinsin birbirine duyduğu saf duygular neyin nesiydi? İnsanların karşı cinse duyduğu duyguyu aşk olarak adlandırdığı yanlış tanımının doğrusu muydu?
Sabah sevgilisinin saçlarına kondurduğu öpücükler ile uyandı Semih. Hayatında uyuduğu en huzurlu uyku olabilirdi.
"Günaydın güzelim"
"Günaydın, sen ne zaman geldin?"
"Telefon ile konuşmamız bitince her şeyi halledip geldim yanına"
"Anladımm"
Harfleri uzatarak söylemesi ile hafif kıkırdamıştı Barış.
"Hadi bakıyım, ben kahvaltı hazırlıyım sende beni bekle"
"Bende yardım etsem?"
"Olmaz, yorgunsun zaten güzelim"
"Ama lütfennn"
"Olmaz yavrum "
"Iyi, git"
"Tribini yerim"
Diyerek dudağına küçük bir öpücük kondurdu sevgilisi. Mutfağa ilerleyip bir şeyler hazırlamaya başladı. Her şeyi tamamlayınca sevgilisinin yanına tekrar giderek kahvaltıya çaģırdı.
Akşam;
Her şey çok güzeldi akşam olmuştu, Semih' in dışarı çıkması lazımdı. Mustafa onu bir yere acil buluşma için çağırmıştı. Semih üzerini giyip sevgilisine durumu iza ettikten sonra evden çıktı.
Mustafa' nın söylediği yere geldiğinde birlikte bir masaya oturup sohbet etmeye başladılar. Sohbetleri bittikten ve kalkmaları gerektiğinde önce Mustafa sonra ise Semih olmak üzere ayrılmışlardı.
Semih eve giderken bir anda ara sokağa çekilmesi ile korkmuş ve çığlık atmak istemişti, ama mümkün değilsi her kim ise ağzını eli ile kapatmış çığlık atmasını engellemişti.
Semih kim olduğunu ne yaptığını bilmiyordu fakat şuan karşısında ki kim ise ona dokunuyor ve iğrenmesini sağlıyordu. Sarışın tutulduğu kişinin elinden kurtulmak için haraketler ederken hiç biri etki etmiyordu.
Gözlerinden yaşlar akarken ağzına kapatılan eli ısırmış ve karşısındakinin bacak arasına tekme atarak koşmaya başlamıştı.
Kendi evine geldiğinde sevgilisi gitmişti. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Sakinleşmeye çalışıyordu ama olmuyordu. En sonunda sakinleşmiş ve banyoya duş almak için ilerlemiştii. Duşunu alınca kendi kendine bu yaşadığını Barış' a anlatmama kararı almıştı.
Nereden bilecekti bunun kötü bir karar olduğunu?
Her şeyi bir köşeye atıp yatağında uykuya daldı.
Sabah;
Sabah uyanmıştı Semih. Şuan daha iyiydi dün akşama göre. Kahvaltısını yaparken sevgilisinden bir mesaj gelmişti.
Barış' ım;
Nasılsın yavrum?
Semih;
Iyiyimm ssnn
Barış'ım;
Imm kötüyüm
Semih;
Neden
Bir şeymi oldu
Iyi mjsunBarış' ım;
Civcivim yok yanımda:(
Semih;
Civcivin yola çıkıyorr🐥🐣
*Barış' ım bu mesaja ☆ emojisini bıraktı*
Semih sevgilisine söylediği şey ile hazırlanıp evden çıkmıştı.
Sevgilisinin yanına geldiğinde önce özlem gidermiş sonra ise film izlemeye başlamışlardı. Günleri çok güzel geçiyordu.
Belki de onlar öyle zannediyordu?
Semih sevgilisi ile geçirdiği vakitten sonra evine geldi. Yatağına uzanarak ufak bir şekerleme yapmayı planlar iken telefonuna mesaj gelmesi ile yerinde dikleşti.
Barış'ım;
1 fotoğraf gönderildi
Bu ne semih?
Açıklama bekliyorum?
Aldattın mı beni
Bunu yaptın mı bana?
Bir şey söyleSemih;
Ne diyorsun Barış?
Yapmadım öyle bir şeyBarış'ım;
Biliyor musun umrumda bile değil
Ne halin varsa görSemih;
Nr diyorsy Barış
Barış'ım;
Ayrılalım Semih birbimize iyi gelmiyoruz.
Semih;
Ben ne yaptım ki
Özür dilerim
Bırakma beni
BarışBu mesaj iletilemedi
Barış'ım
SevgilimBu mesaj iletilemedi
Ozur dielrim
Bu mesaj iletilemedi
------------------------------------------------------------
Evett senaryolar kafamdan silindi ful bende boyle bir sey yazdim ve ayirdim onlarriiiiii nryse gorusuruz muahhhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CIVCIV/ BARSEM
FanfictionAntremana çağırılmayan Semih kılıçsoy ve onu arıyıp alan Barış Alper Yılmaz.