~SAPLAR VE PLATONİKLER BURADA~
Siz:
SOKAYIM BÖYLE AŞKIN IZDIRABINA YA.
Siz:
Ulan ben ne yaptım da bunları yaşıyorum acaba?Siz:
Küçükken karınca dövüşü yapardık ondan mı acaba?
Siz:
Ya da, lisede din sınavından kopya çektim diye mi?
Siz:
Ulan kesin anneme, okula gitmemek için söylediğim yalanlar yüzünden oldu.
Bacımm💅:
Ne oluyor kanka yine?
UzAy🐼:
Lan sen nasıl bir çocukmuşsun be. Deccal resmen, aaaa.
Siz:
Sus lan ahtapot Uzay. Sanki sen hiçbirini yapmadın. Ağzımı açtırma şimdi.
Siz:
Aslıı, aşkım ben niye mutlu olamıyorum ya?
Bacımm💅:
Savaş abi mevzusu değil mi.Geç gelecek diye ki üzülüyorsun hala?
Siz:
Bir hafta onun için çok kısa bir süre ama ben çok kötüyüm. 2 yıl dayandım ama bir hafta gözümde büyüyor.
Bacımm💅:
Bebeğim ağlıyorsun şu an kesin. Bekle yanına geliyorum ben. İstediğin kadar ağlar, küfür ederiz.
Siz:
Az küfür edelim ama, yazık ona da.
UzAy🐼:
Bende geliyorum küçük cadı. Tatlı da alıyorum sana, sen sövmesen de, ben istediğim kadar edeceğim küfür.
Siz:
Ben senden büyüğüm salak. Küçük cadı değilim ki.😾
UzAy🐼:
Abartma lan. 1 yaş büyüksün sadece. Hem boyun minicik, konuşma bence.
Siz:
Boyum kısa diye aşık olmuyor kesin bana.
Siz:
Atacağım kendimi balkondan, mutlu olun hepiniz. DEFOL GİT UZAY.🤧
UzAy🐼:
Kız sizin ev müstakil değil mi? Nasıl atlayacaksın cadıı HCSHVNSHV.
Bacımm💅:
Lan sussana manyak herif. Vallahi atlar bu deli. Rüya yavrum sakın öyle bir şey yapayım deme, tamam mı aşkım? (12.40)
UzAy🐼:
Lan yerde yatan sarı kafa, bizim cadı mı? (12.55)
UzAy🐼:
UzAy🐼:
Salak bu kız ya, çimene yatıp boyun posun devrilmesin Savaş diye ağlıyor. Beddua da edemiyor ki küçük cadı.
Yazarken,bahçeye yatıp ağlayarak beddua okuyan kendi halim geldi gözümün önüne. Aşırı komik ve rezil bir andı, offf jbsjbshsv😾 Yaptık bir hata🤧
Umarım beğenirsinizz birtanelerimm💗Okurken bol bol yorum yapmayı ve yıldızımızı parlatmayı unutmayalımm 🌟 💛
Öpüldünüzzzz💙🌧️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yağmuru/ Texting
Fiksi UmumKüçükken hayran olduğu adama, ileride aşık olacağını bilmiyordu. Aşk iksiri değildi onları birleştiren. Aşk yağmuruydu.. 💚🌧️ Siz: LAANNN ASLI BURAYA BAKK. Siz: Ben büyük bir bok yedim. Bacımm💅: Yine ne yaptın...