4.fejezett

19 1 4
                                    

Ahogy megígértem másnap Cami-nél voltunk már a kocsmába és együtt lapozgattuk a magazinokat,milyen elképzelése lenne a kocsmával kapcsolatban.

-Ez lesz az! - mutatott rá az egyik fényképre.

-Remek. - csaptam össze a tenyereim.-Akkor megrendelem a bútorokat és neki is látunk az újításnak. - mosolyogtam a lányra.

-Hálásan köszönöm. - mosolygott ő is. - Amúgy jó hogy itt. - váltott témát.

-Mi a baj? - ültem le a bár székre míg a kávéra vártam.

-Tudod, rohadtul két tűz között érzem magam. - panaszolta el magát a lány.

-Még is miért?

-Amit most mondok, maradjon köztünk. - bólintottam rá, majd körbe nézett biztos-e hogy csak mi halljuk. - Tetszik nekem Marcel és Klaus is. - a szemeim szinte azonnal tágra nyíltak és még levegőt is elfelejtettem venni.

-Bocsáss meg, de ebben mi a gond? Mármint úgy értem; ha kalandot keresel akkor nincs gond, de ha kapcsolatra vágysz akkor viszont baj.

-Épp ez az hogy egyiket se akarom, de basszus mindketten; helyesek, kedvesek, figyelmesek. -,, meg mekkora hazug mindkettő." - tettem hozzá gondolatban, hisz szegény lány még nem is tudja hogy léteznek természet feletti lények.

-Értelek, de figyelj én amit tudok tanácsolni az az hogy hallgass a szívedre. - néztem rá kedvesen.-Ész érvekkel nem mész semmire sem.

-Köszönöm. - adta át a kávét.-Neked, nem tetszik senki sem? - kíváncsiskodott vigyorogva.

-Nem terveztem kapcsolatot senkivel sem. Valahogy tetszik ez a szabad,korlátok nélküli életem.

-Voltál már szerelmes? - faggatott ki.

-Csak egyszer, de annak nem lett jó vége és nem is akarok róla beszélni. - néztem rá bocsánat kérően.

-Pedig én szeretném, tudni ki az a merész aki egy ilyen törékeny, lágy szívű nő szívét összetöri. - hallottuk meg Klaus hangját az ajtóból.

-Ez már csak örök rejtély marad. - fordultunk felé.

-Whiskey-t, kedves. - ült le mellém Niklaus.

-Hogy vagy képes kora reggel azt inni?-rázott ki a hideg.

-Rutin meg az évek. - vont vállat mosolyogva. - Ma rá érsz? - érdeklődött.

-Tessék Klaus. - lökte elé a piát Cami.

-Ma Cami-vel leszek újítást tervezünk.

-Valóban? - nézett kettőnkre.

-Igen, rá férne egy kicsit változás. - mutatott körbe Cami. - Mindjárt jövök. - ment hátra a raktárba.

-Nik, figyelj... - fordultam egész testtel felé, mire ő csak maga elé meredt az italával.

-Tényleg, nem mondod el ki miatt vesztetted el a hited a szerelem iránt? - szegezte nekem a kérdést.

🐺🧛 Az Ígéret Kötelez🩸/Niklaus ff/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant