11.fejezett

12 1 0
                                    

Délután 6 körül óvatosan, kimásztam az alvó farkas kezei közül és elindultam készülődni a nagy estére, de őszintén fogalmam sem volt arról mire is számítsak igazán. Zuhanyzás után a szekrény előtt állva nagy nehezen de sikerült ruhát választanom.

Hajamat begöndörítettem, szabadon hagyva egy-két ékszer és már készen is álltam pont időben

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Hajamat begöndörítettem, szabadon hagyva egy-két ékszer és már készen is álltam pont időben. Leérve a nappaliba hallottam meg a kocsi kerekek hangját, majd békésen hagyva az alvó farkast osontam ki a ház elé.

-Szia. - köszöntem mosolyogva a hibridre.

-Szia. - ölelt át ráhajolva az ajkaimra. - Gyönyörű vagy mint mindig. - mért végig perverz tekintettel.

-Te se panaszkodhatsz.-néztem végig én is rajta; fekete testre simuló póló, egy sötét barna vászon kabát, ugyanolyan színű alkalmi cipő és egy fekete farmer.

-Mehetünk?

-Mehetünk. - indultunk el az autója felé, ahol lovagiasan segített beülni majd sietősen ő is beült és elindultunk a titkos helyre. Majdnem 1 órás út után elértünk egy étterembe, ahol lovagias módon engedett előre, húzta ki a székemet. - Köszönöm.

-Nos, válassz mit ennél szívesen. - nyújtotta felém az étlapot.

-Krumpli saláta, rántott csirkehús és rizs. - döntöttem el 10 perc nézelődés után.

-Én steak burgonyát, sült tarjával. - adta vissza az étlapokat a mellettünk álló pincérnek,mellé leadva a kért választott ételt és italt.

-Igazán csodálatos ez a hely. - néztem körbe.Maga az épület külseje a 17-18.században készült, ám a belseje teljesen a 21.század világát valósította meg.Remek, kifinomult bútorok, hangulatos világítás ami elég nyugalmat még is romantikus hangulatot adott az étteremnek. Halk, lágy zene szólt a hangszórókból szintén remek hangulatot adva a helynek.

-Sejtettem, hogy tetszeni fog számodra. - mosolygott rám.

-Nem is tudtam, hogy tudsz ilyen romantikus alkat lenni. - hozta ki közben a pincér a kért italt, megtöltve vele a poharainkat.-Mire igyunk?

-Kettőnkre. - emelte a poharát.

-Akkor.. Kettőnkre. - koccintottunk és ittunk bele a poharainkba. - Remek választás. - dicsértem a fehér bort. - Corvo Bianco.

-Eredeti olasz bor.

-Remek ízlés, romantikus egyén, s még jó képű is.. Veszélyes kombó. - vigyorogtam rá.

🐺🧛 Az Ígéret Kötelez🩸/Niklaus ff/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang