16.fejezett 🔞

12 1 0
                                    

Útközben összeszedtük Rebekah-t is aki a másik koszorús lány lesz. Így 3-an vágtunk neki a megfelelő ruhák keresésének és ami szerencsére elég gyorsan meg volt. A ruha választás után, beültünk Cami-hez a bárba és hogy senki se haljon semmit se kicsit távolabb foglaltunk helyet a kikért italok után.

-Na és mond Délia, hogy áll a kapcsolatod Nik-kel? -,,Remek, témánál vagyunk megint." - sóhajtottam fel.

-Hogy is fogalmazzak; nem tudom. - néztem rá. - Az egyik pillanatban úgy viselkedünk mint a fiatal házasok; folyton minden a szex körül forog, a másik pillanatban olyan velem mint egy idegennel vagy egy jó baráttal. - próbáltam elmagyarázni a helyzetet.

-Klaus sose volt egy könnyű eset. - mondta Hayley.

-Nekem mondod? Egyik nő követte a másik az ágyban nála, de úgy őszintén szerelmesnek sose láttam még én sem. - ivott a poharába Bekah.

-Meg ott van az is, hogy tudom Cami is érez iránta valamit, annak ellenére hogy haragszik rá. - ittam én is. - Rossz barátnak érzem magam, emiatt. Ráadásul, én se vagyok még tisztában azzal hogy egyáltalán tényleg szerelmet érzek iránta.

-Most már értünk, miért vagy olyan távolság tartó, még is kedves vele. - mondták egymást kiegészítve.

-Szóval, először magamat szeretném rendbe tenni utána a többi. - fejeztem be. - De lehet adok, a másik bátyádnak egy újabb esélyt. - néztem Bekah-ra, aki értetlenül nézett rám,majd elmondtam nekik is a helyzetem.

-Ti ketten együtt voltatok? - döbbentek le.

-Igen, szóval bár elváltak útjaink talán a későbbiekben újra megtudom szeretni.

-Esküszöm, megnyugtat a tudat nem csak én vagyok ilyen labilis. - nevetett fel Hayley. - Ne érts félre, csak érted. - nézett rám.

-Tudom, mire gondolsz mit akarsz vele mondani, hisz te Jackson felesége leszel heteken belül még is Elijah-t szereted. - kértünk ki az ott elhaladó pincértől még italt.

-Bánt, hogy nem lehetek vele de Jackson őszintén kimondja azt amit érez és tesz is érte, míg Miss Gentleman arra sem képes hogy azt mondja; Szeretlek.

-Sokkal inkább a tettek embere. - jelentette ki Bekah.

-Kinél Rebekah? - kérdeztük egyszerre. - Segített, megmentett de ezen kívül semmi. - folytatta Hayley.

-Ez is a szeretet egy jele.

-Igaz, de ha valakit őszintén szeretek akkor; az egész világot is neki adnád csak boldognak lásd. A legkisebb gesztus is, vagy szó bearanyozza a napod. - néztem rá komoran. - Hayley-nek igaza van, Elijah hagyta ezt a hajót elmenni mert ha mondjuk akkor a faházba bevallja hogy szereti vagy például amikor Hayley szülés utáni depressziót kapott akkor mellette lenni át segíteni őt a nehézségen nem csak szavakkal.

-Rendben, igazatok van elismerem. - öntött ki mindenkinek italt.

-Miért, ha őszintébbek akarunk lenni akkor te is simán eldobhattad volna a bátyádat hogy Marcel-lel mára, már akár boldog házasokként éljetek valaha egy semmi közepén lévő szigeten akár. - fordult a farkas a vámpír felé. - Bocsi, de tudod jól hogy igazam van.

-Igaz. - értettem egyet vele.

-Marcel és én teljesen más kategória vagyunk. - védekezett.

-De nem változtat azon, hogy cserben hagytad a szeretet férfit egy ígéret miatt és menekültél mint mellette maradtál volna.

-A múltat már nem tudom meg változtatni de a jövőmet és a jelenemet igen. - tekintette lezártnak az ügyet.

-Hát akkor csajok, vágjunk bele ebbe az új fejezetbe tiszta lapokkal. - emeltem poharamat mire ők is, majd este 10 óra magasságában elindultunk mindannyian haza felé, picit csiccsent állapotban. Belépve a nappaliba ott ült Nik, Marcel és Elijah akik érdekes ábrázattal méregettek minket.

-Hölgyeim? - kezdte a faggatózást Elijah.

-Igen? - fordultunk felé mindhárman kíváncsi tekintettel.

-Látom, remek estétek volt. - állapította meg Niklaus vigyorogva.

-Fantasztikus. - javította ki nevetve Bekah.

-Pontosan, viszont én megyek jóét. - búcsúztam el tőlük álmosan, majd felbattyogva a szobába ledobtam a táskát és a pizsamámat felkapva mentem egy zuhanyt venni. Épp a hajamat mostam, amikor két erős kar fonódott a derekam köré.

-Gyönyörű vagy. - éreztem meg, míg így is a meleg víz alatt leheletét ahogy a nyakamba csókol.

-Mit akarsz Niklaus? - öblítettem le a hajamat.

-Téged itt és most. - fordított magával szembe és neki nyomva a falnak vette birtokba az ajkaimat, míg kezeivel gyúrni kezdte a melleimet. Viszonozva, csókját kértem bejutást a szájába nyelvemmel amit megadva lett a csókunk egyre hevesebb és birtoklóbb. Kezei levándoroltak a hátsómra, amiket megemelve lábaimmal fontam körbe széles csípőjét, s megkönnyítve számára bejáratomba a bejutását, amit másodpercek alatt meg is tett, elérve hogy bele nyögjek a csókunkba.

-Tán, nem elégítettek ki? - váltam el tőle vigyorogva.

-A veled való szex, mámort okozz. Már , drog vagy a számomra. - vallotta be.

-Igazán? -,, Ha tudnád, hogy másképp is szeretnék a drogod lenni." - suhant át a gondolat. Mozdulatai, egyre hevesebbek lettek ahogy mozgott bennem és a zuhanyzott nyögéseink hangja, a víz csobogása,vizes testünk csattogása töltötte meg az élvezet mámoráig.

-Nem tudok betelni veled és az egész lényeddel. - tett le a földre kiszállva belőlem, majd magához ölelt és úgy álltunk percekig. Míg az egyik énem azt kívánta; ez a pillanat soha ne érjen véget, addig másik; a pokolba kívánta amiért nem vagyok számára más csak egy szex bábu. Elválva a másiktól, zártam el a csapot és törölközés után pizsamába bújva feküdtem be az ágyába, ahová ő maga is befeküdt és magához húzva simogatta a gerincem vonalát. - Jó éjt Tündérem.

-Jó éjt Nik. - hunytam le a szemeimet,s elnyomott az álom azonnal.

🐺🧛 Az Ígéret Kötelez🩸/Niklaus ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora