3.

1.7K 77 2
                                    

Взех телефона и се обадих на Крис. Той веднага вдигна.

-Видях го.

-Добре.Не привличай много вниманието му.

-Добре и не ми звънете докато аз не ви звънна,ясно?!

-Ясно.

Каза той и затворих.

Чух гласа на този който води състезанието.

-Добре,добре.Виждам уникални коли днес.Залога е 90 000 долара и колите. Който спечели взима и парите и колите които за загубили,ясно?!

-Да.

Казаха всички състезатели в един глас и аз се обадих:

-Аз вдигам залога на 100 000 долара.

Всички погледи се забиха в мен,а аз се подсмихнах самодоволно.

-Нали осъзнаваш,че ще загубиш?! Моята кола не е виждала загуба.-Каза онова копеле.

-Сериозно ли смяташ,че Aston Martin Rapide S ще победи Lamborghini Aventador LP700-4 ?!

Той чак сега видя каква кола ще карам и преглътна шумно.Аз се засмях самодоволно.

-Вдигам на 100 000!

-Аз съм "за".Да видим какво може това маце .- Каза единия.

-И аз съм съгласен.-Каза и другия. След тях се съгласиха и останалите.Само онзи остана.

-Хайде де.Колко часа ще те чакаме?!

-Добре.Съгласен съм.

-Добре,хайде.Всички по колите.

Ние се качихме и светофара светна червено,след това светна жълто и аз първа включих двигателя.С периферното си зрение видях как другите ме гледат.Аз само се подсмихнах самодоволно и след това светна зелено.Аз потеглих като светкавица,а другите ме следваха.


*Състезанието беше към края си.Аз бях първа,но до мен беше онзи.Оставаха метри до финала и той включи нитрото си.

"Твърде рано"- Помислих си аз и включих нитрото си, Минах го и на финиша направих дрифт .Всички викаха и ми ръкопляскаха.

Излязох от колата си доволна,но той май не беше.От това станах още по - доволна.След него финишираха още двама и след тях останалите трима.

Единия попита:

-Кой от двамата спечели?

-Аз!-Казах гордо.

Лошо момичеWhere stories live. Discover now