Джесика
Днес е първият ден в който ще тренирам Майк. Изглежда,че леко се притеснява.Защо токова много го е страх от мен?
-Майк?-Казах аз.
-Да?-Каза той толкова тихо,че едва го чух.
-Защо се притесняваш толкова? Ще тренираме няма да убиваме човек.-Казах аз и той ме погледна.-Хайде качвай се в колата и ми покажи как караш.-Казах аз и той влезе в Asckari A10.Потегли и направи 2 обиколки на трасето.Не е толкова зле.
-Как беше?-Попита той притеснено.
-Защо се притесняваш?-Исках първо да знам това.
-Ами...Защото...-Каза той,но май не искаше да каже.
-Май се притесняваш да не те набия или убия?-Казах аз със лека усмивка.
-Ами...-Сведе глава.
-Нямам причина да те убивам.-Казах.
-Как карах?-Смени темата той.
-Не беше зле,но не беше и добре-чудиш се кога да усилиш или да намалиш скоростта,не можеш да правиш дифт и включваш нитрото прекалено рано.Да не говорим,че след острия завой ти трябваше да усилиш скоростта,но ти я намали.Защо?-Попитах
-Ами помислих си,че ако усиля колата ще е нестабилна.-Каза той.
-Напротив.Защо взе завоя на бърза скорост и след това намали?-Попитах.
-Опитах се да направя дрифт на завоя.-Каза той разочаровано.
-Не се прави така дрифт,а и аз не съм ти казвала да го правиш!-Казах
-Аз само се опитах.-Каза той тихо.
-Сега ще ти покажа как се прави дрифт.-Качих се в моята кола която беше SSC Tuatara.Потеглих и като стигнах до острия завой го направих.Спрях колата до неговата и той ме погледна учуден.
-Кой те научи да правиш...Това?-Попита той.
-Никой.-Казах аз простичко.
-Сама?
-Да!-Казах аз с досада.-Качвай се сега в колата и направи още две обиколки.Без дрифтове!-Казах му аз и той се качи в колата си.
След като направи обиколките дойде до мен и ме попита:
-Този път как беше?
-По - добре от предните две,но пак включваш нитрото прекалено рано.Утре ще тренираме без него.Хайде сега да се прибираме,че е 19:20.-Казах му.
BINABASA MO ANG
Лошо момиче
ActionДжесика е била само на 16 когато са убили семейството ѝ пред очите ѝ. Тя посвещава целия си живот на това да открие убийците и да си отмъсти, но ще срещне много трудности и чувства- любов, омраза, предателство, страст. Ще се справи ли или ще се подд...