Джесика
Минаха 3 дни от срещата ми с Майк и нещата между нас наистина вървят добре.
Погледнах часовника си и там показваше 6:31,а на мен не ми се спеше.Може пък да потичам.Станах и отидох в банята.Взех си 20 минутен душ и си измих зъбите.Отидох до гардероба си и си извадих един къс чернен клин,един тъмно зелен потник и една горница.Вързах косата си на ниска опашка и си обух маратонките,Взех си телефона и слушалките.Слязох долу и оставих една бележка на момчетата,че ще отида да потичам.Излязох от вкъщи и с бавно тичане се запътих към парка.
Минаха два часа от както тичах и вече се бях запътила към вкъщи.Влязох вътре и на масата за закуска бяха всички освен Майк.
-Добро утро.-Казах аз и се запътих към стаята си за да си взема още един душ.
-Добро утро!-Отвърнаха ми те и аз влязох в стаята си.Съблякох спортните дрехи и ги сложих в коша за пране.Взех си 30 минутен душ и си сложих едни къси,тъмно сини панталони,черен потник и си обух черните кецове на Vans.Сложих си спирала и гланц за устни с вкус на диня и си оставих косата спусната.Слязох долу на закуска.
-Какво има за закуска?-Попитах ентусиазирано.
-Тост с шунка и кашкавал.-Каза Стивън. Крис ми подаде тоста,а Ник ми сипа сока.Май ще искат нещо от мен.
-Какво искате?-Попитах направо аз.
-От къде разбра?-Попита с разширени очи Джейк.
-Просто ми кажете!-Казах докато отхапвах от сандвича си.
-Има едно състезание в Санрайз.....-Каза Ник и разбрах накъде бие.
-Искаш ти да се състезаваш?!-Попитах.
-Амиии......-Каза той и се почеса зад врата.
-Добре!-Казах без да се замисля. Не сме го пускали на състезание от една година все пак...
-Наистина ли?!-Попита ме той с усмивка.
-Да! Колко е залога?-Попитах докато отхапвах последна хапка от сандвича.
-Да...Затова....-Опита се да каже нещо Крис,но не може.
-Колко е?-Повторих въпроса си.
-200 000 хиляди!-Каза Стивън,а аз за малко щях да си изплюя сока.
-КАКВО?!-Извиках невярващо.
-Да знам,доста голяма сума е,но Джес,ще се постарая!-Каза Ник и ми падна на колене.Буквално!
YOU ARE READING
Лошо момиче
ActionДжесика е била само на 16 когато са убили семейството ѝ пред очите ѝ. Тя посвещава целия си живот на това да открие убийците и да си отмъсти, но ще срещне много трудности и чувства- любов, омраза, предателство, страст. Ще се справи ли или ще се подд...