Джесика
Вече е 1:30 и аз вече съм пияна.Не ми пука за това,но момчетата сигурно са се притеснили,а аз не искам заради мен да си скубят косите от притеснение.Излязох от клуба с триста зора,качих се в колата си и потеглих.Знам,че само малоумник би карал пиян,но в момента алкохола говори вместо мен.
Стигнах къщата ни и паркирах в гаража.Влязох в къщата и момчетата бяха седнали на дивана.Като ме видяха видимо се успокоиха и започнаха да ми задават въпроси.Досадници!
-Къде беше?
-Пияна ли си?
-В такова състояние ли си карала?
-Ще ти помогна да се качиш.-Само Крис ми помогна,а те продължават да ми надуват главата с въпроси.
-Разочарован съм от теб.-Моля?! Това Ник ли го каза?! Набързо се съвзех си се обърнах.
-Какво?! Ти си разочарован от мен?! Ей сега ще те разочаровам още повече!-Казах и се запътих към него,но Крис ме спря.Преметна ме през рамо като чувал с картофи.Знаех,че няма смисъл да се съпротивлявам защото той нямаше да ме пусне.
Влязохме в стаята ми и той ме постави на леглото.Бръкна в гардероба ми и извади една пижама.
-Ето,преоблечи се,а аз ще ти донеса храна.-Каза той и излезе.Аз взех пижамата и се преоблякох.После влязох в банята и си измих зъбите.След като излязох Крис тъкмо влизаше с табла храна.
-Благодаря.
-Няма проблем.Как се чувстваш?-Попита той загрижено.
-Ужасно.Главата ме боли,краката не ме държат и имам чувството,че китайската стена е върху мен.-Казах.
-Колко бутилки алкохол изпи?
-Спрях да ги броя след третата.-Ами да! Когато съм в подобно състояние пия и не ми пука.За жалост на сутринта не мисля по същия начин.
-Да,но не ми изглеждаш пияна.
-Ами май малко изтрезнях.След като Ник каза,че е "разочарован от мен".-Направих въздушни кавички.
-Ще ядеш ли? Донесох ти и хапче за глава.-Смени темата той.
-Добре.
-Лека нощ.
-Лека.-Казах.Той и излезе и аз взех сандвича и го изядох.Изпих и хапчето и след това си легнах.Неусетно съм заспала.
*Вече беше 8:30 и аз трябваше да ставам.Отидох до банята и си взех 20 минутен душ и си измих зъбите.Отидох до гардероба.Днес изглежда хладно и си взех едни дълги панталони на черни и бели райета ,бяла блуза на черни точки и си взех черното кожено яке.Обух си белите спортни боти и се заех с грима.Сложих си спирала и гланц за устни с вкус на ягода.Сресах косата си и я вързах на висока опашка.Слязох долу на закуска и всички бяха там.Седнах на стола до Крис и той ми се усмихна.Започнах да ям от яйцата си с бекон.Бяха вкусни. Джейк добре си е свършил работата.
YOU ARE READING
Лошо момиче
ActionДжесика е била само на 16 когато са убили семейството ѝ пред очите ѝ. Тя посвещава целия си живот на това да открие убийците и да си отмъсти, но ще срещне много трудности и чувства- любов, омраза, предателство, страст. Ще се справи ли или ще се подд...