Melanie
Whyatt încă doarme. Eu m-am ridicat și am mers la baie. M-am spălat pe dinți și mi-am făcut un duș rapid. Am sunat-o pe Mia și i-am zis să-și ia liber azi.
Mi-am luat o cămașă lungă deasupra de genunchi și am mers în sufragerie la Whyatt. Are febră.. Cred că i s-a infectat rana. Am băgat o cârpă în apă rece și i-am pus-o pe frunte, am desfăcut bandajul și am curățat rana din nou. Nu arată rău.. Whyatt a deschis ochii
-Șoricel..
-Nu te mișca. Ai febră mare, ai pe undeva pastile?
-Da.. sunt anitibiotice în camera mea. Am fugit repede în camera lui. Am găsit repede pastilele. Camera lui era fără pată de culoare.. ciudat
M-am întors înapoi la Whyatt. I-am dat să bea o pastilă. Am mers la bucătărie și am pregătit o ciorbă.. nu cred că a ieșit ca a Victoriei, dar este acceptabilă..
I-a mai scăzut febra iar după l-am ajutat să mănânce ciorbă. Și-a mai revenit iar eu l-am ajutat să urce până la el în cameră. Am vrut să mă retrag dar m-am prins de mână ..
-Stai cu mine, spune.
M-am pus lângă el în pat și am adormit din nou.
**********
Când m-am trezit, Whyatt nu era lângă mine. Am ieșit din cameră și l-am strigat. Nu a răspuns.. m-am panicat..
Am verificat baia de sus. Nu era acolo. Am coborât jos și am deschis ușa de la cealaltă baie. Whyatt era acolo.. la bustul gol..
-Aici erai.. , am spus plimbându-mi ochii pe corpul lui
-Șorice, spune el cu un zâmbet. Te ai trezit. Se apropie de mine și mă trage spre el. Picăturile de apă sunt acum și pe mine. Înghit în sec.. este aproape, mult prea aproape.
-Whyatt.. de ce te-ai ridicat?
-Shh..
Îmi pune degetul la gură iar apoi mi-a acoperit gura cu un sărut. Fierbinte și nestăpânit, cu gust dulce-amărui de vin și ciocolată.
Cu o mână îmi mângâia obrazul iar cealaltă a alunecat de-a lungul gâtului. Pe claviculă și mai jos... Îmi imaginam că erau doar degetele lui. Atât de frumoase și atât de iubite de mine. Simțeam furnicături în vârfurile degetelor de fiecare dată când îi atingeam pielea fierbinte.. Degetele mele se plimbau pe șina spinării lui. Ceva mi-a atras atenția.. era ceva..
Am rupt sărutul și m-am dus în spatele lui. O, doamne..
-Whyatt..
S-a întors spre mine și și-a lipit fruntea de a mea.
-Ce s-a întâmplat? L-am întrebat cu durere în voce. De ce ai cicatrici pe spate?
Și-a ridicat privirea și s-a dat un pas în spate .
-Whyatt?
-Nu.. Îmi pare rău.
A ieșit din baie. Am mers după el.
-Whyatt, haide să vorbim, te rog..
-Nu avem ce discuta. Caz închis.
Nu mă las. Trebuie să aflu ce s-a întâmplat, cine i-a făcut asta..
-Vreau să vorbim, am spus urmându-l în cameră. A intrat în dresing căutându-și haine. Și-a luat un hanorac și a venit spre mine.
-Melanie. Nu.
CITEȘTI
Dulce obsesie
RomanceMelanie este fiica conducătorului mafiei italiene iar Whyatt este avocat. Pe lângă asta, se mai ocupă și cu distrugerea afacerilor ilegale. Whyatt face un acord cu tatăl lui Melanie prin care aceasta îi devine logodnică. Ea este prima care cade în p...