Whyatt
Mâine este ziua lui Melanie. Vreau să îi fac o surpriză dar nu știu exact ce. I-am cerut părerea Victoriei. Aceasta mi-a spus despre SCOȚIA . Locul pe care Melanie visează să-l viziteze de când era doar un copil. Nu am vizitat niciodată Scoția dar o voi duce pe Melanie acolo.. Vreau să aibă o zis de naștere specială așa cum este și ea.
-Whyatt, mă strigă Melanie.
-Da?
-Vino aici, trebuie să mă uit peste rana ta. Mă ridic de pe scaun și urc sus. Se descurcă foarte bine la treaba asta.
-Stai jos, mă îndeamnă.
Fac ceea ce îmi spune. Îmi scot tricoul, iar aceasta desface bandajul și se uită la locul rănii.
-Se vindecă, spune zâmbind.
-Datorită ție. Îmi desfac brațele iar ea se cuibărește lângă mine.
-Mâine este o zi specială pentru tine, șoricel.
-De unde știi? mă întreabă nedumerită.
-Știu totul despre tine șoricel. Am o surpriză.
-Ce surpriză?
-Dacă îți spun, nu mai este surpriză.
-Bine..
*******
Melanie
Mi-am făcut un proiect pentru facultate apoi am ieșit în grădină. Este frig dar aerul curat îmi face bine.
-Melanie, o aud pe Mia strigându-mă.
-Sunt aici.
Vine în seră și îmi spune:
-Domnul Morris m-a rugat să vă anunț că în două ore aveți avion.
-Avion? Are legătură cu surpriza pe care mi-a pregătit-o?
-Nu știu.. nu mi-a spus altceva.
-Bine, Mia, mulțumesc.
Am mers în casă unde l-am găsit pe Whyatt vorbind cu Dante.
-Ooo, ce face cumnățica mea? mă întreabă în timp ce mă îmbrățișează.
Am văzut cum maxilarul lui Whyatt s-a încleștat..
-Dante, mă bucur să te văd, ce vânt te aduce pe aici?
-Am venit să-l anunț pe Whyatt că am făcut rezervare în..
Whyatt îi acoperise gura.
-Dante tocmai pleca, așa-i? îl întreabă.
-Da.. am treabă la birou.
Eu îmi abțineam zâmbetul.
Whyatt îl conduce pe Dante la ușă iar eu urc sus pentru a-mi face duș. Whyatt mi s-a alăturat.
Eu mi-am luat pantaloni de piele negri, un top negru și un pardesiu de aceeași culoare. În picioare am mocasinii vișinii. Whyatt și-a luat pantaloni gri, un tricou alb de la Polo și un pulover pe umeri.
Cât de bine arată el și cât de dezgustătoare sunt eu.. Acum câteva luni, topul ăsta îmi era perfect, acum îmi scoate colăceii în evidență. Dacă mă schimb în altceva, vom pierde avionul.
Ieșim afară și pornim spre aeroport.
Ajungem la aeroport și când trebuie să ne îmbarcăm, observ locația.. Scoția.
CITEȘTI
Dulce obsesie
RomanceMelanie este fiica conducătorului mafiei italiene iar Whyatt este avocat. Pe lângă asta, se mai ocupă și cu distrugerea afacerilor ilegale. Whyatt face un acord cu tatăl lui Melanie prin care aceasta îi devine logodnică. Ea este prima care cade în p...