Melanie
Când m-am trezit, brațele lui Whyatt mă îmbrățișau. Mi-am plimbat degetele peste brațele lui. Pe cel drept avea trandafiri iar pe cel stâng un leu. Whyatt chiar m-a surprins.. din toate punctele de vedere.
-Te-ai trezit, șoricel? mă întreabă după ce vede că îmi plimb degetele pe tatuajele lui.
-Da, îi zic în timp ce mă întorc cu fața spre el . Mă uit în ochii lui iar el își trece degetele prin părul meu
-Nici nu îți imaginezi cât de frumoasă ești.
Îmi simt obrajii luând foc
-Whyatt..
Nu are dreptate. Am multe defecte.. Greutatea și celulita sunt două dinte defecte. Mă ridic din pat și mă uit în oglindă. Whyatt se ridică și el venind lângă mine. Mă îmbrățișează din spate. El este perfect..
-Dulcea mea obsesie, ești perfectă. M-am îndrăgostit de tine din prima zi în care te-am văzut. Pentru mine tu ești cea mai importantă. Ești femeia MEA. M-am întors cu fața spre el și i-am sărit în brațe. Mâinile lui îmi poposeau pe talie. Gura mea a găsit-o pe a lui. Acesta mi-a răspuns la sărut, luându-mi toată răsuflarea. M-a dus în pat fiind deasupra mea .
Am fost întrerupți de o bătaie în ușă.
-Aștepți pe cineva?
-Nu, dar ar fi bine să aibă un motiv bun, pentru că tocmai mi-au stricat un moment pe care îl aștept de mult timp.
Îmi iau un tricou pe mine și am mers la ușă. Este Dante. Îi deschid ușa.
- S-a întâmplat ceva? îl întreb
-Unde e Whyatt? L-am strigat iar acesta și-a luat o pereche de pantaloni pe el și venise la ușă.
-Ce vrei? îl întreabă pe Dante. L-am împuns cu cotul.
-Avem o mică problemă.
-Ce problemă?
Moment în care din spatele lui, a ieșit o fetiță. Nu avea mai mult de 7 ani.
-Cine este? întreb eu
-Păi.. nu știu cum să spun.
-Dante. Mă calci pe nervi, spune Whyatt
-Este..
-Sunt Emery. Emery Hilton, răspunde fetița. Fiica ta, spune arătând spre Whyatt.
În acel moment, mi s-au înmuiat picioarele.
-Dante. Despre ce vorbește? Emery, îmi pare rău dar mă confunzi. Eu nu am și nici nu vreau copii.
Nu vrea copii. Eu ador copiii.
-Spune că mama ei i-a povestit despre tine și cum să te găsească. Mama ei a fost Alisa Hilton. Sună cunoscut?
-Nu.
-În orice caz, am făcut un test ADN. Vom primi rezultatul deseară.
-Nu era nevoie. Nu am copii.
-Mi-a spus că așa vei reacționa. spune Emery. Nici eu nu sunt foarte încântată, dar dacă nu te contactam, ajungeam la casa de copii..
-Și mama ta? îmi fac curaj să spun
-A murit acum 3 zile..
Mi s-a rupt inima.. săraca de ea..
-Ascultă puștoaico, eu nu sunt tatăl tău. Era tensionat.
L-am apucat de mână, linștindu-l.
-Whyatt. Vom aștepta rezultatele și vom vedea..
CITEȘTI
Dulce obsesie
RomanceMelanie este fiica conducătorului mafiei italiene iar Whyatt este avocat. Pe lângă asta, se mai ocupă și cu distrugerea afacerilor ilegale. Whyatt face un acord cu tatăl lui Melanie prin care aceasta îi devine logodnică. Ea este prima care cade în p...