Melanie
Am ajutat-o pe Nadya să îmbrace rochia. La ei așa este tradiția. Nașa trebuie să îmbrace mireasa.
Avea o rochie superbă. Ca în povești.
Emery cu sora Nadiei erau în fața mirilor iar lângă ei eram noi.
Au invitat multe persoane, printre care mama și tata. Nu am vorbit de mult cu ei.
Invitații s-au ridicat atunci când am intrat în sală. Whyatt și Dante s-au apropiat de noi.
Dante cu Nadya au decis ca primul dans să fie alături de noi.
Whyatt m-a prins cu o mână de talie, apoi cu cealaltă mi-a luat palma în mâna lui.
Am făcut un schimb de priviri apoi prinzând ritmul melodie, Whyatt m-a tras după dânsul.
O ușuară rotired. Mi se învârtea capul de la mâinile lui ce-mi strângeau corpul , de la zâmbetul lui și de la mișcările frumoase încrezute.
Dar, ori eram eu neîndemânatică, ori Whyatt era unul dintre acei parteneri ideali cu care chiar și o buturugă s-ar simți ca o zână zburătoare...
Însă dansul era lin și ușor. Ne-a făcut să credem pentru o clipă că vom putea dansa așa mereu.
După ce am teriminat dansul a urmat un rând de aplauze apoi am mers la masă.
Am observat-o pe mama cum se apropie de masa noastră.
-Oh dragă.. Am auzit că ești însărcinată. În câte săptămâni?
-Aproape o lună.
-Îmi pare rău..
-Poftim?
-Nu uita că bărbaților nu le plac femeile care nu sunt siluete.
-Sunt sigură că Whyatt este altfel.
-Cum zici tu.
S-a retras înapoi de unde a venit.
Nu am nevoie de părerea ei.
-Mell, hai să dansăm, îmi spune Emery sărind în sus.
M-am ridicat și ne-am întors spre ringul de dans.
O învârteam pe Emery iar ea chicotea de fericire. Mă bucur să o văd fericită.
În partea opusă nouă l-am observat pe Whyatt. Vorbea cu Nathaniel. Părea agitat.
Whyatt i-a făcut semn apoi au mers la etaj.
Am atenționat-o pe Nadya cu privire la Emery.
-Ești bine?
-Da, trebuie să merg la baie.
M-am grăbit și am luat-o spre ei. Ceva nu este în regulă.
Nu i-am văzut la etaj.. Unde naiba au plecat?
Am auzit voci. Vocea lui Whyatt.
Am urcat pe acoperiș. Whyatt ținea pistolul îndreptat spre Nathaniel.
-Whyatt.. Ce se întâmplă?
Acesta s-a întors având o privire de nevinovăție.
-Ai venit la fix, dragă Melanie. Tocmai vorbeam cu logodnicul tău despre ce reacție vei avea când vei afla ce a făcut.
-Ce? Whyatt, despre ce vorbește? Ce ai făcut?
-Eu..
-O să spun eu, anunță Nathaniel cu un zâmbet.
CITEȘTI
Dulce obsesie
RomanceMelanie este fiica conducătorului mafiei italiene iar Whyatt este avocat. Pe lângă asta, se mai ocupă și cu distrugerea afacerilor ilegale. Whyatt face un acord cu tatăl lui Melanie prin care aceasta îi devine logodnică. Ea este prima care cade în p...