Melanie
Au trecut două luni de când am ieșit din spital.
Ne-am întors acasă în Roma. Emery a fost foarte fericită să ne vadă.
Ultimele două săptămâni le-am petrecut făcând pregătiri pentru nunta noastră.
Da, ați citit bine. În două zile vom avea nunta.
Whyatt are mai multe emoții ca mine.
Nadya și Dante ne ajută ca de obicei.
Mama a revenit acasă. S-a împăcat cu tata, acum sunt în relații bune.
Eu sunt cea mai fericită.
Îmi trăiesc povestea de dragoste în fiecare zi. Whyatt a devenit mult mai grijuliu cu mine. Gemenii noștri au crescut. Sunt ca un pepene.
Se mișcă din ce în ce mai mult. Abia aștept să îi cunosc. Să le simt mirosul..
Acum stau pe canapea, alături de familie. Dante și Nadya se gândesc la un copil.
Emery este foarte încântată de faptul că în foarte scurt timp v-a face cunoștință cu frățiorii ei.
Abia am adormit. Am emoții. Whyatt mă asigură că totul va fi bine dar tot nu îmi trec emoțiile.
Azi este ziua cea mare. Voi deveni doamna Morris. Bărbatul pe care îl iubesc îmi va deveni soț.
Un lucru pe care mi l-am dorit la nunta mea a fost o scrisoare pe care eu cu Whyatt să ne-o citim înainte să ne căsătorim religios.
A fost de acord, lucru care m-a bucurat la culme.
Am ales să port o rochie albă lungă, cu perle lipite de ea. Umerii îmi sunt dezgoliți, materialul îmi acoperă doar mâinile.
Am în mâini un buchet de flori , iar Emery se învârte în jurul meu.
-Mami, ești foarte frumoasă.
Mami?
-Mami? Ai spus mami?
-Da.. Este vreo problemă?
-Nu. Nu.. doar nu mă așteptam.
Am simțit cum îmi curgeau lacrimile pe față.
-Nu plânge, îți vei strica machiajul.
Am luat un șervețel și mi-am șters lacrimile.
M-am aplecat la nivelul lui Emery.
-Te iubesc, Em.
-Și eu te iubesc, acum.. Este timpul să mergem. Tati așteaptă.
-Ai dreptate.
Am luat-o de mână și am ieșit afară.
Tata mă aștepta în fața ușii.
L-am prins de braț și m-a condus la altar.
Whyatt avea un costum negru. Era foarte sexy.
Inima a început să îmi bată din ce în ce mai tare.
Am ajuns în fața lui apoi m-a luat de mână.
S-a uitat în ochii mei apoi a scos o hârtie.
-Draga mea, Melanie, iubesc totul la tine, poate puțin prea mult dar cum să nu iubesc, zâmbetul, râsul, ochii tăi verzi, amuzamentul tău, pasiunea ta, cum aș putea să nu te iubesc când tu ești tot ce îmi puteam dori?
M-am îndrăgostit de tine din prima clipă când te-am văzut. Atunci când am dansat pentru prima oară, când am avut prima ceartă, când am avut primul sărut, au fost printre cele mai importante lucruri.
Nu găsesc destule cuvinte pentru a descrie cât de mult însemni tu pentru mine, dar promit că îmi voi petrece tot restul vieții căutându-le.
Tu, Melanie Romano ești glonțul pe care l-aș săruta de miliarde de ori înainte să-mi străpungă inima.
Am încercat să îmi stăpânesc lacrimile în timp ce îmi adunam cuvintele.
-Whyatt. În câteva momente vei deveni soțul meu. Mă așteptam la asta? Nu, clar nu. Nu credeam că vom ajunge așa departe. La început abia așteptam să scap de tine, am spus și l-am văzut pe Whyatt zâmbind.
Dar acum nu vreau să petrec niciun moment fără tine, fără atingerea ta și fără mirosul tău.
Te-aș alege pe tine în fiecare viață și în fiecare lume, în orice versiune a realității, te-aș găsi și te-aș alege.
Sunt a ta Whyatt Morris, așa cum marea aparține lunii, așa cum luna aparține cerului și chiar dacă stelele geloase se sparg de Calea Lactee, tot voi vedea cerul în ochii tăi.
Whyatt mi-a ridicat voalul și m-a sărutat, deși nu trebuia să facă asta acum.
L-a pus repede înapoi și amândoi ne-am întors către preot.
-Pentru robii lui Dumnezeu, Melanie și Whyatt, care acum se însoțesc unul cu altul prin taina nunții și pentru mântuirea lor, Domnului să ne rugăm. Pentru ca ei să fie izbăviți de tot necazul, mânia, primejdia și nevoia, Domnului să ne rugăm.Să li se dăruiască lor bucuria nașterii de prunci buni și purtare de prihană în viață.
Whyatt Morris, de bună voie și nesilit de nimeni, iei în căsătorie pe Melanie Romano.
-Da.
-Melanie Romano, de bună voie și nesilită de nimeni iei în căsătorie pe Whyatt Morris?
-Da, am spus tare, încât invitații au început să râdă.
-Atunci, prin puterea care mi-a fost investită, vă declar soț și soție.
Whyatt mi-a dat din nou voalul la o parte și mi-a mângâiat obrazul cu degetul mare.
Și-a apăsat buzele peste ale mele.
Persoanele care se aflau pe scaun, s-au ridicat și au început să aplaude.
Eu cu Whyatt eram în filmul nostru. Încă ne sărutam, acum sărutul fiind mult mai intens.
Emery a venit la noi.
Am dansat împreună apoi ne-am distrat.
A fost exact așa cum mi-am imaginat. Cu persoanele dragi alături de noi.
După ce nunta s-a terminat, ne-am luat la revedere de la invitați. Nadya s-a oferit să o ia pe Emery la ea pentru ca noi să ne odihnim.
Am ajuns acasă și am intrat în cadă. Eram în brațele lui Whyatt care făcea cerculețe pe burta mea.
-Te iubesc, Whyatt.
-Și eu te iubesc, șoricel.
CITEȘTI
Dulce obsesie
RomanceMelanie este fiica conducătorului mafiei italiene iar Whyatt este avocat. Pe lângă asta, se mai ocupă și cu distrugerea afacerilor ilegale. Whyatt face un acord cu tatăl lui Melanie prin care aceasta îi devine logodnică. Ea este prima care cade în p...