Okula Giriş....

6 0 0
                                    

Okul bahçesine girdiklerinde Damla okula büyük hir hayranlıkla bakıyordu tabi Gökhan da öyle...
Damla okulun bahçesinde yavaş adımlarla ilerlerken karşısına çıkan sarışın çocuğa aniden çarpması ile Damla biraz şok geçirdi...
Ardından yere düşen kitapları da Damlanın gözüne çarptı ve yere eğilerek kitaplarını toplayacakken sarışın çocuğun da kitaplarını toplaması için hareketlendiğini gördü. (Çok film izlediğinden miydi acaba? )Bi ara ikisi de aynı kitaba elini sürdü ve Damla "kusura bakmayın benim hatam dikkatsizliğim yüzünden size çarptım çok özür dilerim dedi o kısık sesiyle...
Sarışın çocuk "hayır hayır asıl siz kusura bakmayın ben sizi görmemiştim o yüzden özür dilerim" diyerek birbirlerine güldüler...
Sarışın çocuk Damlanın gözlerine sanki bir kuyuda kalmışcasına düşmüştü. Kurtulmak istemiyordu oradan . "Yardım edin , kurtarın" demek istemiyordu ...
Çünkü onun gözlerine en çok o yakışmıştı...
Damla ne mi düşündü o an dersiniz ?
Damla zaten kitlenip kalmıştı oracıkta ve gözlerinde boğuldu...
Gökhanın sesi ile biraz irkildi "hadi Damla gitmemiz gerek" dedi ve oradan ayrıldılar...
Gökhan giriş e doğru ilerlerken " Damla kendini fazla kaptırma daha yeni geldik her insan iyi olmaz lütfen dedi ve Damlaya sarıldı. ..
Damlada "tamam Gökhan sen merak etme" diyip göz kırptı...
Ve okula adımlarını attılar
Okula adımlarını attıklarında Damla kağıtta yazan isimlere baktı ve kendi adını buldu Gökhan da tam karşısındaki sınıftaydı ayrı sınıflara düşmüşlerdi ama bu morallerini asla bozamazdı çünkü en sevdikleri okulu kazanmışlardı...
Ikisi de sınıflarına geçtikten sonra Damla sizce karşında kimi görsün ?
Sarışın çocuk da tam karşısındaydı ...
Damla o an tutuldu kımıldayamadı bile...Buz mu tutuyordu damla yoksa :-) ...
Damla hafif tebessümüyle sırasına geçti sarışın çocuğun yanında bi sıraya sessizce kıvrıldı...
Sarışın çocuk tutamadı kendini ve kafasını hafifçe kaldırarak "Merhaba benim adım Tolga ya senin ki ?"diyerek sözü Damla'ya bıraktı Damla ise "memnun oldum benim adımda Damla "dedi ve sessizlik oluştu...

ışıklı evler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin