YILLAR SONRA ...

3 0 0
                                    

Damla ve Gökhan'ı yıllar geçtikçe öyle de olgunlaştırmıştı ki. Yaşadıkları sıkıntıları , acıları her daim omuz omuza birlikte aşmışlardı...
Gökhan Melisle karar mı almışlardı??
Tabiki evet..
Planlar yapılıyordu ve şimdi Damla canından öte abisi için desteğini sonuna kadar hazırlamıştı.
Şşşttt...
Akşam oluyordu ve Tolga da Damla'nın yanından bir an olsun ayrılamıyordu. Tabiki o da en güzel desteği verecekti. Mekan hazırlandı.. 1 dk o da ne ???
Işık'lar yanıp sönüyordu ama burası Melisin her zaman hayali olan bir yerdi,  gökhan bunu aklından aşka çıkartmadı ve kız arfaşının mutluluğunu görmek onun en büyük mutluluğuydu. İnsan Ömrünün en önemli olayı ise  iyi bir eş seçimidir. Biz buna inandık , bunu gerçek kılma zamanı da işte şimdi... Mekan İçin İstanbul'a tatil amaçlı diye kaçamak yapıldığı bir kaç günde ayarlanmıştı. Boğaz'a karşı tepeden bakıldığı , yemyeşil Çimen'lerin ışıklandırıldığı, yanıp sönerken ikisinin olduğu eşsiz bir tablonun ortasındaydılar. Başlarını öne eğdiklerinde kendilerini görebiliyorlardı. Damla ve Tolga da kenardan sessizce mutluluklarını izlemeye dahil olmuşlardı. Hayatım başını hafif kaldırır mısın? demesinin ardından Gökhan , Melisin mutluluk gözyaşları süzülmeye başlamıştı bile...
Neler mi oluyor orada..
Biraz sabır bakalım :)

ışıklı evler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin