Bebeklerim bu ilk hikayem nasıl ilerliyecegini ben bile bilmiyorum akışına bırakıcam ve elimden geldiği kadarıyla güzel yazmaya çalışcam.
İyi okumalar.💞💞
.
.
.
.
.
.
.19 Haziran 2001
Eftal Hanım hastanenin kapısından çıktığında yüzüne vuran soğuk havayı umursamadan kapının yanındaki banka oturdu. Az önce öğrendiği şeyin şokunu üstünden atamamıştı daha.
Birkaç haftadır midesi bulanıyordu anlamıştı ne olduğunu ama hastaneye gelince öğrenmişti ikiz bebekleri olacağını.
Eftal Hanım kocası Cihangir'i seviyordu ancak birkaç ay önce gördüğü adama aşık olmuştu ve evden kaçma planları yapıyordu. Cihangir'e başka birine aşık olduğunu söylese adam çok yıkılırdı ancak karısının gitmesine izin vermezdi.
Bunun ilk ve tek nedeni ise en büyüğü 12 yaşında olan 4 çocuğunun annesiz büyümesini istememesiydi.Ama yine de aşık olduğu adama gitmekte kararlıydı evde kimsenin olmadığını bildiği için en doğru anın bu olduğunu biliyordu.
Hemen hastane bahçesinden çıkıp yoldan geçen taksilerden birini durdurdu. Adama evin adresini verip biraz hızlı gitmesini istedi.
Sonunda eve vardığında kapıyı çaldı evin görevlisi Esra hanım Eftal hanımı görünce hoşgeldiniz demişti Eftal hanım karşılık verip hızlı adımlarla yukarı merdivenleri çıkmaya başladı en sonunda odasına geldiğinde hemen bir valiz alıp içine birkaç parça kıyafet tıkıştırdıktan sonra valizi kapattı.
Hemen yatağının yanındaki komidinin yanına gidip kapağını açtıktan sonra kendisine ait olan kasanın sifresini girdikten sonra içinden bir miktar para alıp çantasına koydu. Sonra odanın köşesinde duran küçük masanın yanına gidip bir kağıt ve kalem aldı Cihangir'e bir veda mektubu yazıp ayrılmak istiyordu.
Biliyordu bu mektubun Cihangir'i daha çok üzeceğini ama bunu yapması gerektiğini ona veda etmesi gerektiğini düşünüyordu. Mektubu yazdıktan sonra nevresimleri yeni takılmış yatağın üstüne bıraktı.
Sonra odadan çıkıp tek tek çocuklarının odasına girip yastıklarından son kez de olsa kokularını içine çekmek istedi. Kızının yastığına daha çok sarılmıştı 3 oğlu babacıyken biricik kızı anneciydi bütün çocuklarını çok severdi ve şuan bile onlardan ayrılacağı için pişmanlık duyuyordu.
Artık gitme vakti geldiğinde kendi yatak odasına gitti valizini ve çantasını eline alıp son kez bu odayı da kocasını da ozleyecegini bilerek çıkıp kapıyı kapattı.
Sessizce aşağıyı kontrol edip kapıya yöneldi görevliler büyük ihtimalle mutfaktaydı. Sessizce kapıyı açıp dışarı çıktı en sonunda ise bahçeden çıkıp son kez evine baktı.
Ve bir taksi durdurup aşık olduğu adama doğru gitmeye başladı. Reddedileceğini bilmeyerek.
Biraz kısa oldu kusura bakmayın.
Görüşürüz.💞💞