İyi okumalar.🩷🩷
.
.
.
.
.
.
.
.Başımda ki ağrıyla gözümü zorlukla açtım. Saçma sapan sızdığım koltuktan kalkmaya çalıştığım da her yerimin tutulmuş olduğunu anladım.
Biraz oturup açılmayı beklerken telofonu elime aldım. Ekrana baktığımda bildirim paneline düşen yabancı numaradan üç cevapsız arama ve yine aynı numaradan mesaj atıldığını gördüm. Mesaj uygulamasına girip mesajlara baktım.
+0 551....:Karan ben Alparslan.
+0 551....:Dün geldim evine ama yoktun galiba. Neyse dün sabah evde yoktum ve Yasemin arayıp senin gittiğini söyledi.
+0 551....: Müsait olduğun zaman görüşelim ve adam akıllı konuşalım bu konuyu. Sonuçta kan bağımız var senle kardeşiz ben senin abinim.
+0 551....:Babam sen gittiğinden belli odasından pek çıkmıyormuş o da çok üzülüyor, bende. Bu konuyu düzgünce konuşalım.
+0 551: Ayrıca kremlerini de almamışsın kapının oraya bıraktım alırsın. Mesajları görünce bana yaz.
Mesajları okuduktan sonra profile tıklayıp en altta olan engelle tuşuna bastım. Tabii ki görüşmeyecektim onunla. Hatta Akatların hiçbiri ile.
Yavaşça oturduğum yerden kalktım. Banyo ya doğru ilerledim. Leş gibi içki kokuyordum.
......
Duştan çıktıktan sonra saçımı kuruttum. Odaya gittiğim de dolabı açtım. İçinden siyah üstüme tam olan bir tişört ve siyah eşofman giydim.
Saat daha sekize yeni geliyordu. Şimdi evden çıkıp poğaça falan alsam ordan da salona geçsem geç bile kalırdım.
Telefonumu cüzdanımı ve sigara paketini de aldıktan sonra evden çıktım.
İki sokak arkadaki pastanaye gitmeye başladığım da bir sigara yaktım.
Sonunda pastaneye geldiğim de içeri girdim. Abiye iki poğaça alacağımı söyledim . Abi poşeti uzattığında parayı verip çıktım.
Yolda yürürken parça parça bölerek yediğim poğaça bittiğinde çoktan salona varmıştım bile.
Bugün bir çok kişinin aynı saate denk geldiği gündü bu da hafta sonu olduğundan kaynaklıydı.
Bugünün uzun olacağı kesindi.
.......
Köşeyi dönünce sonunda eve vardım diye mutlu olacaktım ta ki evin önünde bir adet Alparslan görene kadar.
Daha yeni döndüğüm köşeyi tam tersi olarak tekrar döndüğümde bı tane apartmanın girişinde olan merdivene oturdum. Biraz beklesem giderdi bence.
Bir sigara yakıp içmeye başladım. Yarım saat geçmişti bile. Ayağa kalkıp binanın önüne baktığımda arabanın önüne yaslanmış bir adet Alp gördüm.Daha fazla burda bekleyemezdim. Yorgundum bir de beyefendinin keyfini bekleyemezdim.
Eve doğru yürümeye başladım. Apartmanın kapısına bir kaç adım kalmışken Alpin sesini duydum. Duymasam olmazdı zaten.
"Karan konuşalım mı bir oğlum."dedi. Yandan bir bakış attım ona.
"Konuşacak bir şey yok." Dedim. Apartmanın kapısını açtığımda içeri girecekken kolumdan tutan Alparslan ile durmak zorunda kaldım.