W świecie zwanym Aldarion, w którym magia przenika każdą kroplę deszczu i każde źdźbło trawy, panuje kruchy balans między światłem a ciemnością, dniem a nocą. Ta harmonia opiera się na pradawnym pakcie dwóch klanów: Moonlight i Sol. Członkowie klanu Moonlight, czerpią moc z tajemniczego blasku księżyca, potrafią przyzywać duchy nocy, leczyć rany za pomocą srebrnych promieni oraz tworzyć iluzje, które mogą zmylić nawet najbystrzejsze umysły. Z kolei klan Sol, zasilany intensywną energią słońca, obdarzony jest zdolnością do przywoływania potężnych ognistych stworzeń oraz uzdrawiania w najciemniejszych czasach. Oba klany, choć od wieków w sojuszu, trwają w nieustannym napięciu, którego równowaga zależy od najpotężniejszych czarowników i strażników przymierza, strzegących tajemnic magii.
W samym sercu Aldarionu, gdzie drzewo lśni w blasku słońca, a w nocy staje się srebrzystym krajobrazem, żyje Mia Moonlight. Od najmłodszych lat wyczuwająca puls księżyca, Mia posiada niezwykłe umiejętności, które przysparzają jej zarówno podziwu, jak i zazdrości wśród rówieśników. Jej najlepszym przyjacielem jest Benicio Sol, odważny młodzieniec z klanu Sol, czarownik, który zawsze stoi u jej boku, niezależnie od przeciwności losu. Ich przyjaźń jest nie tylko źródłem radości, ale także pomostem między dwoma klanami, co sprawia, że są symbolem jedności w czasach narastających napięć.
Mia często spędza wieczory na szczycie wzgórza, skąd może obserwować zarówno wschód słońca, jak i zachód księżyca. To tam, w otoczeniu starych drzew i pachnących kwiatów, marzy o wielkich przygodach i o tym, jak jej moce mogłyby przynieść pokój między klanami. Jej serce jednak skrywa tajemniczą tęsknotę za kimś, kogo zna od lat – Jamesem, elfem i czarownikiem o czarnych włosach, który jest jej bliski. Jego mądrość i czar są dla Mii nie tylko źródłem inspiracji, ale także budzą w niej uczucia, których nie potrafi jeszcze zrozumieć.
CZYTASZ
Najmłodsza Klątwa
FantasyW świecie zwanym Aldarion, w którym magia przenika wszystko, panuje kruchy balans między światłem a ciemnością, dniem a nocą. Ta harmonia opiera się na pradawnym pakcie dwóch klanów: Moonlight i Sol. Oba klany, chociaż od wieków są w sojuszu, trwają...