10𖤐

24 4 29
                                    

9 ay önce

Zenitsu'nun ağzından

Bir ay, toplam bir aydır böyleyiz.

Şuan omzumda mışıl mışıl uyurken düşünüyorum. Onu o gün nasıl reddedebilirdim ki diyorum kendime? Harbi nasıl reddedebilirdim ki?

"İyi alıştınız sizde yapış yapış olmayı ayrılın azcık midem bulanıyor."

"Az önce bitirdiği iki buçuk litrelik kola, üç tane hamburger ve dört yarım tostu çiğnemeden yuttuğun için midenin bulanması gayet normaldir. İnosuke."

"Bana bilimsel açıklamalar yapma sarı bücür kusucağım şimdi zate-ööğğğ-!"

Yüzümü buruşturup olduğumuz çardağın girişine baktım. Ne hoş omuzumda
uyuyan çekici Bay Prens varken, birilerin yemek takıntısından dolayı yerle bir oluyordu. Burun kıvırıp İnosuke'nin yeşil suratının dışında tüm çardağı güzelce inceledim.

Bu sırada Muichiro'yu uzaktan görüyordum, arkasından gelen de bir adet Genya'yı. İkisinin görüntüsü git gide yaklaşırken gülümsedim.

"Naber? Öğleden sonra seçmeli olduğu için göremedim ya sizi?"

"Doğal. Abim beni öğretmenler odasında tuttu. Bir kaç önemli dilekçe için orada kaldım seçmeliye dahi giremedim..." Genya'nın buraya bir ayda alışması ve sesinin gürleşmesi en azından sert kalıbını çok hoş yapıyordu.

"Bende öyle." Diye düz bir sesle seslendi Muichiro. "Edebiyatcının yanındaydım. Seçmeliye girmedim." Diye ekledi ardından.

"Bay Tomioka ne için seni istedi peki?"

Ellerini ceblerine koyarak çardağın içinde boş olan banka oturdu. "Unuttum."

Göz devirip Genya'ya tekrar odakladındım. O da Muichiro'nun yanına yerleşip pankart tarzı bir kağıdı gözümün önünde tuttu.

Gözlerimi kısıp pankartı okuduğumda üzerindeki 'yıl sonu gezisi!' yazısıyla gülümsedim.

Yıl sonu gezisi!

★Yer: Uchia restoranı 23. Cadde (Proset flower girişi)
★Tarih: 19/06/2024 (10. sınıf mezuniyeti)
★Ek ekleme: öğrenci isteği üzerine çeşitli köstüm giyme bulunur.
➥İçki içmek 12. Sınıflardan küçüklere yasaktır.
➥Kesici veya delici alet ile içeri alınmaz.
➥Ücretsiz tüm okul katılabilir.

Yıl sonu gezisi!

Pankartın tatlılığı yüzümü canlandırırken, kafamı Tanjiro'ya çevirip izledim. Acaba o ne derdi? Sonuçta 11. Sınıf olacağız gelir diye düşünüyorum.

"Katılacak mısınız cidden?"

"Neden katılmayalım ki İnoske, ücretsiz birde o kadar."

"Öğğk, parti ne be soytarılık âleminden başka bir şey değil."

"Alt tarafı kutlama bu Hashibira. Gelmeyeceksen gelme. Zorlama yok davette."

"Sıkıcı bir parti ile sıradan hayatınızı gitmemeniz için kurtarıyorum. Teşekkür yerine üzerime biliyorsunuz. Vay be vicdan kalmamış."

Konuşulanları duyunca suratımı buruşturup Muichiro ve Genya'nın gitmelerine karşı çıkan İnoske'yi süzdüm.

"Duygu sömürünü sonraya saklarsın İnosuke. Ama bizler gitmek istiyoruz rica ederim karşı çıkma."

Bana doğru kaşlarını çatıp parmağını alnıma koyup itti. Bir çeşit kabulleniş hareketiydi bu.

"Bizim sarı bücür de akıllanmış. Bak artık karşı çıkmıyor rica ediyor. Az bundan bir şeyler öğrenin, ders çıkarın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑌𝑒𝑛𝑖 ٭𝑇𝑎𝑛𝑧𝑒𝑛٭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin