"Tanjiro..."
"Hey, Tanjiro?"
"Tanjiro, okul bitti..."
Etrafımdaki sesler ile gözlerimi kırptım. Kafamı kaldırdım ve olduğum yere bakındım.
Kollarım başımın altından çektim.
"Uyan Tanjiro, afişi tamamlamamız gerek."
Omuzumu sarstı biri. Sonradan yanımda sırt çantasını taşıyan Zenitsu'yu gördüm, kafamı anlamsızca oynatıp yorgunca mırıldandım.
Gözlerim tekrar kapanıcakken aniden yerimde sıçradım. Ben... Uyumuş muydum?
"Sonunda..." Diye fısıldadı Zenitsu. "Herkes çıktı bir tek biz kaldık. Hadi gidelim. Geç kalıyouz." Diye ekledi ardından.
"Kusura bakma Zenitsu..." Derken olduğum yerde doğruldum. Sırada ki defterleri çantama yerleştirip Zenitsu'nun yanına geçtim. Elimi enseme atarak yürümeye başladım.
"Derste uyudu-" cümleye başlayacağım an bir an duraksadım. Olduğum yerde çivilenmiş gözlerim büyümüş, gülümsemem de dudaklarımda sönmüştü. Aklıma Zenitsu'nun dedikleri geldi.
Yutkundum, bir anda aklıma gelmesi ne demeli peki? Ne rezil bir durum.
𖤐𖤐
"O zaman ben... Ve sen..." Sustu. Göz yaşlarını kollları ile sildi.
"Birlikte."
Derken iki elini bir çocuk gibi yumruk yaparak bal rengi gözleri ile tekrar bana baktı.
"Olalım mı."
𖤐𖤐
"Bişey mi oldu? Neden durduk?"
Aklımdakileri silip hızla ona döndüm. "Yok... Bir şey. Devam edelim." Diye tekrar yürümeye başladım.
Saat 16.44 olmasına rağmen yer yine buzdu. Küçük bir çili de yağmıştı dersteyken, sanırım o zaman uyumuştum. Arada sırada Zenitsu'ya gözüm kayıyordu. Tekrar ayaklarıma odaklandım. Yere bakarak gülümsedim.
Gülümsiyesim geliyordu. Onun yanında.
"Şey Zenitsu merak ediyorum da..." Derken ağzımdan çıkan kelimeler ile duraksadım. Aslında hiç bir şey sormayacaktım.
"Evet." Dedi sade bir şekilde.
"Hiç... Yani daha önce partnerin olmuş muydu."
Ne
Oluyor
Lan
Bana
"..."
"Yok."
Haaa.... Yine nötr bir cevap... Aslında beklediğimden iyi... Fazla tepki vermedi.
"Peki ya senin." Dedi masumca.
Kafamı onaylamazca salladım."Ben mi..." Derken tuttuğum nefesi verdim. "Yoo hayır. Sende ilk partnerim sayılırsın." Diye fısıldadım sessizce.
Bir an arkamdan gelen Zenitsu duraksadı. Kaşlarımı çattım. "P-partner d-derken..." Kaşlarımı çattım acaba...
YÜZÜ ÇOK KIRMIZI!
Lanet olsun bu o rüyaya benziyor! Yanlış anladı! Yanlış anladı!
"Y-yanlış a-anl- O-ortak olarak yani!" Diye toparlamaya çalıştım ki neden bu kadar sters yaptığımı bilemiyorum.
Zenitsu'nun ağzından
Ortak...
Bunu uzun süre düşüneceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑌𝑒𝑛𝑖 ٭𝑇𝑎𝑛𝑧𝑒𝑛٭
Fanfiction"Beni sevmiyor musun? Tanjiro-kun." "Ben öyle bir şey deme-" söylediğim şeyin farkına varır varmaz susmuştum. Bu gidişatı kabul ediyor muydum. "O zaman ben... Ve sen..." Sustu. Göz yaşlarını kollları ile sildi. "Birlikte." Derken iki elini bir çoc...