*𝐇𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐮𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧* 𝐡𝐞𝐲 𝐲𝐚𝐚𝐚𝐚𝐥𝐥𝐥𝐥
𝐒𝐨...
𝐇𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐈'𝐦 𝐮𝐧𝐬𝐚𝐭𝐢𝐬𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 😕
𝐀𝐧𝐝 𝐢𝐭'𝐬 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐚 𝐋𝐎𝐓.𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐫𝐢𝐠𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐒𝐄𝐕𝐄𝐑𝐀𝐋 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬. 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. 𝐒𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬- 𝐈 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐒𝐚𝐬𝐮𝐬𝐚𝐤𝐮- 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐯𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐓𝐨 𝐄𝐍𝐃 𝐢𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭.
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐦𝐮𝐭𝐮𝐚𝐥𝐬 𝐨𝐧 𝐈𝐆 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐝𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐞𝐫𝐞- 𝐈'𝐯𝐞 𝐮𝐧𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐀𝐅𝐓𝐄𝐑 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐠𝐚𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭.
𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐈 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐬𝐭𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐫 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐍𝐚𝐫𝐮𝐡𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬.
𝐒𝐨𝐦𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐬𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐮𝐫𝐬𝐮𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬: 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐚𝐫𝐞 𝐍𝐚𝐫𝐮𝐡𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬. 𝐈 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐟𝐭𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐨𝐬𝐭 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐨𝐧𝐞.
𝐈 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬. 𝐒𝐨 𝐈'𝐦 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐨𝐫𝐚𝐫𝐢𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐮𝐠.
𝐈'𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐈'𝐯𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲. 𝐈'𝐦 𝐕𝐎𝐖𝐈𝐍𝐆 𝐭𝐨 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨 𝐋𝐨𝐧𝐠 𝐓𝐞𝐫𝐦 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈'𝐯𝐞 𝐩𝐫𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐥𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤. 𝐘𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐛𝐞𝐬 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐘𝐀𝐋𝐋 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥.
𝐎𝐤𝐚𝐲, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐨𝐫𝐚𝐫𝐢𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐏𝐚𝐮𝐬𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐍𝐚𝐫𝐮𝐡𝐢𝐧𝐚 𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬/ 𝐎𝐧𝐞 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐮𝐧𝐜𝐞𝐝 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐞𝐞𝐤.
𝐁𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐖𝐚𝐭𝐭𝐩𝐚𝐝 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞𝐬, 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐍𝐚𝐫𝐮𝐡𝐢𝐧𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐩𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐎𝐁𝐒𝐄𝐒𝐒𝐄𝐃 𝐰𝐢𝐭𝐡. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝟑-𝟔 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐬. 𝐒𝐨 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐏𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄 𝐋𝐄𝐓 𝐌𝐄 𝐊𝐍𝐎𝐎𝐎𝐎𝐖𝐖𝐖𝐖𝐖𝐖 🤧
𝐀𝐍𝐃 𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐫 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐞𝐬, 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐘𝐀𝐋𝐋 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐍𝐚𝐫𝐮𝐡𝐢𝐧𝐚???! 𝐈𝐦 𝐚 𝐅𝐀𝐍 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐜𝐫𝐢𝐭𝐢𝐜𝐢𝐬𝐦 𝐬𝐨 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐈𝐌 𝐀𝐋𝐋 𝐄𝐀𝐑𝐒.
𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡- 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐨𝐦 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐭𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞 😞
𝐋𝐨𝐯𝐞,
𝐄𝐯𝐚𝐫𝐚. 🫶🏽😕
YOU ARE READING
*PAUSED*𝐓𝐇𝐄 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐄: Naruhina
FanfictionSEQUEL to "The Internship" One year later: Hinata finds herself in complete shock when her boss introduces the newest project manager at Hatake Enterprises, the man who gave her the best summer of her life: Naruto Uzumaki. What will happen when H...