Хуа Чен/Збирач квітів під кривавим дощем.
Одяг червоніший за клен, шкіра біліша за сніг. На правому оці чорна пов'язка, у рукавах та полах одягу ховаються сріблясті метелики. Один із «Чотирьох найбільших лих», отримав прізвисько «Збирача квітів під кривавим дощем», оскільки, прогулюючись під кривавим дощем, накрив парасолькою квітку, що росте біля краю дороги. Князь демонів. Коханий принца Се Ляна.
Зброя: ятаган Е Мін (життя у стражданні), примарні метелики.
Зріст: 190см (іноді прикидається милим юнаком на зріст 185см)
Се Лянь
Його Королівська Високість Наслідний принц царства Сянь Ле.
Після кількох невдалих подій був двічі вигнаний із небес. Через 800 років знову піднявся на небеса втретє. Улюблений Хуа Чена.
Зброя: шовкова стрічка Жо Е (воля батька), меч Фан Сінь (серце молодої діви).
Зріст: 180 см
Ці Жун / Зелений Гоблін / Плавучий у ночі Лазурний Ліхтар.
Князь демонів. Єдиний із чотирьох лих, хто не досяг рангу "неперевершений". Любить підвішувати трупи вниз головою.
Безликий Бай/Біле Лихо.
Князь демонів. Один із чотирьох лих. Вперше з'явившись у світі, першою країною, яку він знищив, виявилося царство Сянь Ле – батьківщина Селяна. Повалений задовго до подій новели.
Лін Вень Чжень Цзюнь
Богиня Літератури та перша кого Се Лянь зустрічає після свого третього піднесення на небеса.
Му Цин (Сюань Чжень)
Південно-Західний бог війни, на його честь збудовано сім тисяч храмів. Прізвисько: «Генерал, що підмітає підлогу». Саме його придавило дзвоном, коли Се Лянь піднісся на небеса втретє.
Зброя: Шабля Чжань Ма (Нещадно караюча)
Зріст: 188см
Титул: Генерал Сюань Чжень.
Фен Сінь
Південно-Східний бог війни, на його честь збудовано вісім тисяч храмів. Прізвисько: "Генерал Великий Член".
Його перше ім'я Фен Сінь, і вісімсот років тому він обіймав посаду першого генерала у палаці Його Високості наслідного принца в Сянь Ле.
Зброя: Лук Фен Шень (Лук Бога Вітрів)
Зріст: 188см
Титул: Нань Ян Чжень Цзюнь
Хазяїн Чорних Вод.
Князь демонів, чорноводний демон Сюань. Неймовірно сильний водний гуль у вигляді людини. За вдачею дуже скромний. Мало хто бачив його особисто.
Цзюнь У.
Перший тисячолітній бог війни трьох світів, грізний та владний. За легендою піднісся 1500 років тому. Часто перебуває у закритій медитації, або у від'їзді, стежить за спокоєм у світі.
Зріст: 191см
Титул: Його Величність Небесний Імператор Шень У.
Ши Цінь Сюань
Король Вітрів. Молодший брат Володаря Вод. Після призначення посаду Повелителя Вітрів став називатися "Повелитель Вітрів Цінь Сюань". Також придбав прізвисько "Богиня Вітрів".
Зброя: Віяло Повелителя Вітрів.
Зріст: 186см (у жіночому вигляді - 176см)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantasyБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.