Вони вдвох кинулися до храму Мін Гуан. Однак головна зала тепер була абсолютно порожньою. Єдине, що залишилося на місці колишніх наречених - це огидне місиво з червоних вуалей.
Побачивши це, Се Лянь з тривогою подумав: "Справа погана, дуже погана. Вони помруть, усі помруть!"
І почав швидко піднімати з землі вуалі. Закінчивши, він почув хвилю стривожених криків назовні храму. Нань Фен і Се Лянь виглянули у вікно і побачили близько дюжини жінок, одягнених у яскраво-червоні весільні вбрання, що оточили сільських жителів. І просто зараз вони повільно наближалися до людей, що перебували в жаху.
Обличчя кожної з них прикрашала смертельна блідість і спотворені моторошні посмішки, руки витягнуті вперед. Це були саме ті трупи наречених у храмі!
Ніхто з мешканців села не міг залишатися спокійним, безпорадно спостерігаючи за фігурами, що наближаються. Ніхто більше не звертаючи уваги на забинтованого підлітка, тут же кидалися навтьоки. Сяо Ін швидко підійшла, щоб підтримати хлопчика, коли Се Лянь безпорадно сказав:
- Не біжіть!
Хто знає, скільки разів він уже говорив цю фразу сьогодні і щоразу, коли щось відбувалося, Се Ляну доводилося повторювати це щонайменше тридцять-сорок разів. Однак завжди знайдуться люди, які залишаться глухими для його застережень, чому він почував себе абсолютно безпорадним.
Се Лянь змахнув рукою, і Жо Е злетіла в небо. Недбало зробивши знак рукою, шовкова стрічка почала кружляти в повітрі сама по собі, виглядаючи ніби витончена богиня, плавно, але безладно танцює навколо, створюючи надзвичайно привабливий образ.
І коли наречені помітили, що навколо весело обертається щось живе, чий хвіст час від часу сильно хльостав їх, багато хто з них відволікся на Жо Е.
Однак решту сімох наречених, привабив важкий запах крові в глибині лісу, через що вони повільно попрямували туди.
Се Лянь негайно сказав:
- Нань Фен, наздожени їх. Не дай їм спуститись з гори!
Більше не було потреби говорити, тому що Нань Фен уже кинувся в погоню. З іншого боку, дві наречені раптом атакували Се Ляна, розчепіривши десять пурпурово-червоних пальців з надзвичайно гострими кігтями.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantasyБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.