Колишній бог війни, раніше коханий всіма був зведений до рівня посміховиська трьох світів, хтось, хто не мав ні запалених пахощів, ні храмів чи віруючих. Два слуги, що колись сиділи біля нього, обидва пройшли через небесні випробування, піднеслися і стали могутніми генералами, кожен із яких контролював свій власний регіон. За таких обставин люди не могли не дивуватися ще більше. Якби попросили Се Ляна вибрати, хто змусив його почуватися незручніше Фен Сінь чи Му Цин, він би сказав: "Ніхто з них!"
Однак, якщо запитати перехожих, з ким вони захотіли, щоб Се Лянь воював, з Фен Сінем або Му Цином, то кожен зробить свій вибір відповідно до особистих уподобань. Зрештою, у кожного було безліч причин для боротьби, тому було важко вибрати, який з них був більш цікавим варіантом.
Тому, коли з боку Фен Синя не було ніякої відповіді, тому що він несподівано перестав говорити і замість цього відразу причаївся, всі відчули себе зовсім розчарованими, втративши можливість послухати грандіозну лайку. Тим часом Се Лянь вирішив нарешті закінчити цю розмову:
"Я також не очікував, що результатом стане така метушня. Це було не навмисне, я всім завдав незручностей."
Му Цин холодно відповів:
"О, тоді це дійсно сталося повністю випадково."
Збіг? Се Лянь теж думав, що це було надто випадковим збігом. Як міг дзвін упасти прямо на Му Цина, тоді як його піднесення також зруйнувало палац Фен Сіня? Збоку здавалося, що він навмисно мститься. Однак Се Лянь був із тих людей, постав перед яким тисячу чаш вина лише з однією отруєною і він безсумнівно примудрився б вибрати саме ту, яка отруєна. Але не було ніякого способу контролювати те, у що вірили інші люди, тому Се Лянь міг лише сказати:
"Я зроблю все можливе, щоб компенсувати всі зруйновані золоті палаци та інші втрати. Я також сподіваюся, що ви можете дати мені трохи часу."
Не треба було мати багато мізків, щоб зрозуміти, що Му Цин безперечно хотів продовжити свої саркастичні зауваження. Однак, оскільки золотий палац Му Цина не постраждав, і навіть дзвін, що впав на нього, був розбитий ним же на дві половини, тому продовжувати бути владним, здалося б непривабливим і чимось нижче за його гідність. Тому Му Цин теж пішов у тінь, перш ніж замовкнути. Коли Се Лянь побачив, що проблеми, що насуваються, зникли самі собою, він також скористався можливістю і вийшов з мережі духовного спілкування. Принц все ще щиро міркував про те, яким чином він міг би отримати вісім мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч заслуг, коли Лін Вень запросила його відвідати її палац. Лін Вень була небесним чиновником, який відповідає за управління персоналом на небесах. Коли смертні хотіли зробити крок уперед у кар'єрі, вони поклонялися їй. Від землі до самих небес увесь палацовий зал був до країв заповнений офіційними документами та сувоями. Подібна сцена шокувала до глибини душі і, безперечно, змусила б будь-кого тремтіти від страху. Коли Се Лянь пройшов уперед, він побачив, що кожен небесний чиновник, що виходить із палацової зали Лін Вень, тягнув із собою виключно високу купу документів. Їхні обличчя були бліді і якби вони не виглядали так, ніби ось-ось зваляться, то у них виразно був би вигляд дуже заціпенілий. Коли вони вдвох нарешті увійшли до палацової зали, Лін Вень розвернулась і одразу перейшла до справи.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Благословення небожителів
FantasyБог і демон... Як вони можуть бути разом... Пройшовши важкий і тернистий шлях довжиною 800 років. Чистота і доброта одного, що мріяв «спасти усіх людей». Вірність і кохання іншого, що зробив сенсом свого життя одного Бога.